- yeni bir başlangıç -
jeok bong: woahh gördünüz mü bölge!
BEN AÇTIM
hana: aptal sen açmadın (gülerek arkasına döner)
o açtı
gelen kişi mundu.
somun: (gülerek) woah uzun zaman oldu değil mi ?
mo tak: işte her zamanki gibi ekibiz
somun: aah sonra konuşuruz önce şunları halledelim!
tüm ekip koşarak karşılarındaki çeteye dalar.
yaklaşık 20dk içerisinde çete altüst olmuştur.
somun kötü ruhları çıkartır ve sığınağa giderler.( kaldıkları yerin adını hatırlamıyorum otel desem değil bu yüzden sığınak diyeceğimm)
-sığınak-
bayan chu erişte yapmaya koyulmuştu somun geldiği için özel eriştesini hazırlayacaktı.
somun valizini yerleştirmek için odasına geçer ve peşinden hana gelir.
Hana: somun-ah (dizide seslenişi böyle aşırı hoş o yüzden burda da böyle)
Somun:noona bir şey mi oldu?
Hana: (gülerek) hayır konuşmaya geldim ayrıca bana noona demeyi de bırakabilirsin.
Somun: ah pekii yurtdışında neler yaptığımı mı soracaksın (gülümser)
Hana: (güler) evet merak ettim nasıl geçti ?
Somun: iyiydi bir çok counterla tanıştım. bir sürü güzel yer keşfettim. ve ayrıca sanırım söylememem mi gerekiyor bilmiyorum ama wigenin kızı ile karşılaştım.
Hana: (şaşkın bir şekilde) ne ciddi misin ?
Somun: (gülerek) evet wigen buna çok sevindi bu da bir görevimmiş gibi hissettim.
Bayan chu: (bağırarak) Erişteler hazııırr!!
Hana: (gülerek somuna bakar) özlemişsindir hadi gel yiyelim.
- masada -
mo tak: somun neler yaptın yurtdışında anlat bakalım (gülerek) kesin bir sürü kızın kalbini çalmışsındır.
hana: (yüksek bir sesle) hey görev yapmaya gitti kendine kız bakmaya değil !
somun: (gülerek) yani bir sürü güzel kız vardı aslında (sırıtarak hanaya yan bakış atar)
jeok bong: (mızmızlanarak) yung'a bildireceğim bunu haksızlık bizde gelmeliydik
bayan chu: hadi ama boş verin kızları erişteleri soğutacaksınız!!
herkes erişteleri yemeye koyulur.
erişteler bittikten sonra bayan chu, jeok bong ve mo tak etrafi temizlerler.
hana: somun yol yormuştur seni git dinlen
bayan chu: (bağırarak) hana haklı somun git yat biraz!
somun: tamaaam gidiyorumm
yaklaşık bir saat sonra bütün herkes uyumak için odalarına geçer...
-
evett ilk bölüm bu şekildeydi umarım olay sırasını iyi açıklayabilmişimdir.
ilk kurgum olduğu için anlatım dilim çok acemice bu yüzden özür dilerim .
yorum yaparsanız çook mutlu olurum
( yorum olmayınca duvara konuşuyor gibi hissediyorum)
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the uncanny counter (hana & somun ver.)
Romancethe uncanny counter'ın somun ve hana uyarlamasıdır. dizi ile tek farkı somun ile hana'nın birlikte olduğu hali olarak uyarlanması.(diziyi izlemiş olmanız gerekiyor.)