02

114 13 25
                                    

Sessizlik...

Yurtta yeni bir gün ve etraf dünden kalma  sakin ve sessiz.

Yataktan hafifçe uzanmış ve baş ucumda bulunan telefonu almıştım saat çoktan ona geliyordu ilk defa bu kadar büyük bir huzurla ve bu kadar uzun uyumuştum sanki yenilenmiş gibiydim yataktan yavaşça çıkmış ve odada bulunan banyoya girmiştim kırık olan aynaya bakmadan rutin işlerimi halletmiş ve banyodan çıkmıştım aynanın kırık olmasının sebebi ise ruhumu yansıtmasıydı bilerek aynaya bir şey fırlatmış ve bana her gün ne kadar acınası olduğumu hatırlatması için öylece bırakmıştım tabii kimse bilmezdi o aynanın kırık olduğunu çünkü kimse girmezdi odama bende girsinler istemezdim. 

Merdivenlerden aşağı inerken etrafta kimse görünmüyordu bugün pazardı yani kimsenin işi yoktu ve birinin işi olsa bile diğerleri neredeydi? 

Mutfağa geçtiğimde masanın üzerinde sadece tek kişilik bir yemek vardı büyük ihtimalle benim içindi çünkü yurtta benden başka kimse görünmüyordu. Yemeği es geçerek kendimi koltuğa atmış ve sadece sessizliğin tadını çıkarmak istemiştim ama yukarıdan gelen sesle olduğum yerde irkilmiş ve tekrar yerimden kalkmıştım yere bir şey düşmüştü hemde baya büyük bir şey çünkü bu ses asla küçük bir şeyden çıkamazdı.

 Yukarıya çıkarken merdivenler üstsüz bir Taehyung ile karşı karşıya gelmeyi beklemiyordum anında vücudumdaki bütün kan yüzüme hücum ederken gözlerimi ondan kaçırmaya çalışmıştım ama o konuşunca sadece gözlerine bakmaya çalışarak ona dönmüştüm.

"Hyung!" 

Sesi beni karşısında beklemiyormuş gibi çıkmıştı.

"Taehyung. Bir sorun mu var?"

"hayır hyung hayır hiçbir sorun yok."

Tedirgin görünüyordu.

"peki o zaman." 

Demiş ve merdivenlerden tekrar inmek için arkamı dönmüştüm ki Taehyung tekrar konuşmuştu.

"Hyung aramızda bir sorun mu var?"

Yüzüme bir gülümseme yerleştirmiş ve takrar ona dönmüştüm.

"hayır Taehyung hiçbir sorun yok." 

Dediğimde şüpheyle beni süzmüş ve yüzüne kare gülümsemesini yerleştirerek konuşmuştu. "sana güveniyorum hyung." demiş ve başka bir şey demeden tekrar odasına yönelmişti bende bir şey dememiş merdivenlerde birkaç saniye durduktan sonra aşağı inmiş ve mutfağa yönelmiştim.

Hazırlanmış olan yemekten birkaç çatal almış midem bulanınca yemeyi bırakmış ve bulaşıkları hallederek tekrar odama dönmüştüm pijama takımlarından kurtulup günlük kıyafetlerimi gitmiş ve yüzümdeki kusurları kapatmak için makyajımı yapmıştım normal günlerde asla makyaj yapmazdım ama şimdi makyaj yapmadan evden çıkamıyordum sanki insanlar maskenin arkasındaki kusurlarımı görüyordu.

Sonunda odamdan çıktığımda Taehyung kapıda beni bekliyordu kalbimi görmezden gelerek ve sesimin titrememesi için dua ederek konuşmuştum.

"bir sorun mu var Taehyung?"

Baştan aşağı beni süzmüştü.

"Randevuya mı gidiyorsun hyung?"

Ne demek istiyordu?

"Hayır Taehyung sadece şirkette birkaç işim var ondan sonrada stüdyoya geçip yeni şarkım hakkında birkaç çalışma yapacağım."

Nedense gözünde hala şüphe vardı konuyu değiştirmek için tekrar konuşmuştum.

Sır // TaeJin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin