6

26.6K 85 12
                                    

   bebisleer yeni bölüm geldi uzun.
  zamandır yoktum baya meşguldum
  daha sık yazmaya caliscam iyi
  okumalarr.

Tam yaticakken yanima kitap aldim ve yatarak kitabımı okudum. Daha sonra abim yanima geldi ve dudagimdan optu dilini kullaniyordu daha sonra beni kucağına alarak yatağa oturdu ve daha fazla opmeye basladi. Bu işlerde cok iyiydi ama abim oldugu için eger bir gün yakalarlarsa biterdik. Bir anda bütün bu düşünceleri kenara atıp ona karşılık verdim cok azmistim. Kiyafetini çıkardı daha cok opmeye başladı. Daha sonra ben üstümdeki cropu cikartip üstüne ciktim erkekligini hissediyordum ve bu beni daha cok azdiriyodu.

Boynundan yavas yavas öperek aşağı dogru indim karın kaslarını, baklavasını hissediyordum ve daha cok asagi inip boxerını çıkarttım. Oda azmisti ve erkekliği alev alıyordu resmen. Ucunu yavas yavas öperek yalamaya başladım cok guzeldi onunda hoşuna gittiğini biliyordum ve her seferinde beni azdiriyordu ne yaparsa yapsın. Daha hızlı yalamaya başladım, bir anda ağzıma boşaldı, rahatlamıştı. Daha sonra beni yatırıp öpmeye başladı sonrada vajinama inip yalamaya başladı. Guzel hissettiriyordu ve her seferinde inliyordum. Dilini cok iyi bastırıyordu ve hosuma gidiyordu. "cok iyisin böyle devam ett"
daha fazla hızlandı aniden boşaldım.
Bir anda soktu neye uğradığımı şaşırdım fakat aşırı iyiydi. Oda keyif alıyordu bende daha fazla hızlı yapmaya başladı ve tam boşalcakken çıkarttı. "çok iyiydi, ama daha fazla ileriye gitmememiz gerek"
"haklısın, şimdilik böyle olcak yapcak bisey yok"

İkimizde duşa girdik, duş aldıktan sonra çıkıp kurulandik ve üstümüzü giyindik.

İkimizde duşa girdik, duş aldıktan sonra çıkıp kurulandik ve üstümüzü giyindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindik ve yattık. Sabah olduğunda uyanır uyanmaz başımda beni izledigini gördüm.
"günaydın bebişim"
sırıttım
"günaydınn" dedim ve yanağına öpücük kondurup kalktım, ardından kahvaltı hazırladım ve kahvaltımızı yaptık. Sofrayı toplayip bulaşıkları yıkarken bana yardım etti ve isim cabuk bitti. Onu gercekten cok seviyordum ama uvey abim olduğu  için elimden birsey gelmiyordu. Annem ve üvey babam yakalasaydı ne olacaktı? Nasıl onlarin yüzlerine bakacaktim?
Aklımda bin türlü soru vardı ama kendime engel olamıyordum.
İlklerimi abimle yaşadığıma rağmen tuhaf geliyordu çünkü ilkimi üvey abimle yapmam değişikti yani aşırı değişik geliyordu. Bir anda kapı çaldı. Annem gelmisti ne için geldiğini bilmiyordum gidip kapıyı açtım. Ve gördüklerime şok oldum.


  asklarim bugünlük bu kadar biraz hattq baya kısa oldu sanırım bundan dolayi kusura bakmayın yeni bölümde biraz daha uzun yapmaya caliscam.

ha bu arada yeni hikaye gelcek onuda okumanızı tavsiye ederim hosuna gideceğinden eminim iyi geceler tatlı rüyalarrr😽💞

seksi abim +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin