1-Uçak

4 0 0
                                    

Lindon'nın anlatımıyla
Uçağımın gelmesini bekliyorum. O sırada da en sevdiğim şarkımı açtım.
(Medyada olcak)
Roar dinlemeyi seviyorum. Derken uçağım geldi. Uçağıma bindiğimde yanıma birisi oturdu. O kişiye baktığımda kolundan eline ve boğazına kadar dövme vardı. Galiba dövme fantezisi var adamda. Neyse Kaliforniya'ya uçuyorum. Nedeni ise eski takıntılı sevgilim yüzünden adı Nicholas. Anlatıyım size,
1 ay önce
Nicholas ile ayrılmıştım çünkü eve geldiğimde bir kızla öpüştüğünü görmüştüm. Fakat 1 hafta sonra Nicholası her yerde görüyordum. Bir keresinde beni bir yere sıkıştırıp bana,'sen sadece benimsin. ANLADIN MI!!?'diye bağırmıştı. O günden sonra evime her gün bir buket çiçek geldi. Sonra birisinin yanına gittiğimde ondan mesaj alıyordum. İşte gerizekalı gerizekalı haller falan yapıyordu. Ama şimdi uçağımda Kaliforniya'ya uçuyorum hiç bir kimsenin yanıma gelemeyeceği bir yere.

"Sen Kaliforniya'ya ne için gidiyorsun?"yanımdaki adam bana soru sorduğunda,

"Şey-ımm... eski sevgili problemi"dediğimde onaylar gibi bir bakış attı.

"Anladım.bende de olmuştu ama ben kaçmamıştım."bu adam neyin nesiydi. Abi banane bundan.

"Ben kaçmak zorunda kaldım."

"Niye?"bu adam -affedersiniz-her boku soracakmıydı?

"Eski sevgilim bana takıntılı o yüzden"adam bir an gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Cidden mi?Nasıl kurtaymaya başladın kendini?Onunla iken ne yaptın ki?"bu adamdan ne çıktı aw?daha demin karanlık aura veren adam bana laf tıkıştırıyordu.

"Dur şimdi onu bunuda senin adın ne?"diye sordum. Ad benim için önemlidir.

"Boris. Boris Clark, seninki?"

"Lindon Nicole"

"Memnun oldum Lindon"

"Bende"bu kelimeyi kullanır iken Boris bana çok farklı bakmaya başladı.

"Bana niye öyle bakıyorsun Boris?"

"*Fısıldayarak*Böyle bir güzeliğe bakmamak bana göre bir kötülüktür."fısıldayarak konuşsada duymuştum.

"Ha benim güzel olduğumu düşündüğün için sağol da ama ben güzel değilim. Tam tersine bir cadıdan bile çirkinim."dediğimde kaşlarını çatmıştı.

"Kendini kandırıyorsun,sen çok güzelsin sadece birisi tarafından beynine not edinilmiş sözcük o." Bunu dediğinde utançtan yüzüm kızardı. Eximin bile demediği sözleri ben daha yeni tanıştığım kişiden duyuyorum.

"Gerçekten mi?"

"Gerçekten "

"Boris sen uçaktan sonra nerde kalacaksın?"

"Kendi evimde"

"Senin orda evin mi var?"

"Evet, peki ya sen nerde kalacaksın?"

"Yani herhalde otelde falan kalacağım."

"E bende kal hem paranda gitmez"

"Ama şimdi sana zahmet vermiş olmayayım."

"Ne zahmeti ya "

UÇAK BXBWhere stories live. Discover now