1 ay sonra
Borisin anlatımıyla
Lindonla daha fazla yakınlaştık. Şu an Lindon yemek yapıyor ben ise Lindona yardım ediyorum. Bir an Lindon'un telefonu çalmaya başladı."Boris bekle,telefonu açıp geliyorum."
"Tamam. Bekliyorum."derken Lindon telefonuna bakarken içindeki korkuyu görebiliyordum.
"Lindon, kim arıyor?"
"Eski sevgilim....."dediğinde biraz sessiz kaldık sonra sessizliği bağırarak bozdum.
" o piç hâlâ seni arıyor mu!?"
"Yani. Bu sıralar aramaya başladı. Fakat açmıyorum."
"Tamam şimdi aç o telefonu ve hopörlöre al." Aklıma plan gelmişti.
"T-tamam"
"L:Alo"
"N:ah! Bebeğim sonunda açtın, nasılsın?" Dediğinde telefonu fırlatmamak için kendimi yırtıyordum."L:senden uzaktayım ya daha iyi oldum."
"N:NE DEMEĞE ÇALIŞIYORSUN? BANA BAK LİNDON BENDEN BAŞKASINA AŞIK OLAMAZSIN VE 'senden uzaktayım ya'DEDİĞİNDE SEN NERDESİN Kİ BANA BUNU DİYORSUN?! AMA BEN SENİ TANIYORUM SENDE ONU YAPACAK GÖT YOK!?""B:1. Sen Lindon'nın exinden başka halt değilsin kendini bir şey sanma 2. Mal mal hareketler yapma 3.benide öldüremezsin çünkü beni görmek bile istemezsin 4. Lindon'u peşini bırakacaksın"
"N:SENDE KİMSİN?LİNDON SAKIN BANA O ADAMLA ÇIKTIĞINI SÖYLEME!"
"L: Nicholas sen sadece benim hayatımda bir boş yatırımsın. Lütfen beni rahat bırak, bak olmuyor işte seni sevemiyorum. Ben başkasını seviyorum belki,lütfen(3x)beni rahat bırak"
"N:Lindon eğer seni elde edemezsem......"
"L:e-elde ed-edemezsen?"korkuyla söylüyordu.
"N:*ürkütücü ses tonu ile*mse edemez!"dediğinde ikimizinde gözleri açıldı.
"B:KES LAN SESİNİ SİKİK!?!?"diyip kapattım.
"Lindon, tamam tamam sana bir şey olmayacak. Ben varım,ben varım...." Lindon ağlamaya başladığında kalbim sızlamaya başladı.
"Tamam,geçti(2x) sana hiçbir şey olamayacak,ben varım."
"Gerçekten olmayacak dimi?"
"Gerçekten şimdi uyuyalım."diyerek ilk önce onu yatağına bıraktım. Tam gidecek iken kolumu tuttu.
"L-lütfen Boris y-yanımda dur k-k-orkuyorum."hem korkuyla hemde utançla söylediğinde çok tatlıydı. Minik bir kahkaha attım.
"Tamam,yanında yatıcağım"
YOU ARE READING
UÇAK BXB
RomansaTakıntılı eski sevgilisi yüzünden Kaliforniya'ya kaçmak zorunda olan Lindon ve bir yerleri keşfetmek için Kaliforniya'ya gelen Boris