Chigiri Wanima kardeşlerin en küçüğüne aşık oluyor!
Chigiri'nin yaşlarındasın, yani sinif arkadaşlarından birisin.
Aslında uzun bir süre seni fark etmedi. Her zaman orada olduğunu bildi, ama orada olmana bir şekilde ilgi göstermedi.
Seninle ilk etkileşime girdiği zaman chigiri sakatlığından döndükten sonra abilerinin maç antrenmanlarını izlemeye gittiğin zamandı.
Abilerinin davranışlarını azarlamak için sahaya koştun. Sonra chigiri'yi teselli ettin ve tam o zaman chigiri sana aşık oldu.
Yinede tüm zaman boyunca sana aşık olduğunu inkar etti, kabul etmek istemedi ama yinede kendine yararı dokunmadı. Her zaman sınıfta sana baktı ve okul takımının futbol antrenmanlarını daha sık izlemeni umut etti.
Nadiren seninle konuşurdu, ama ne zaman seninle konuşsa sana aşık olduğu çok bariz olurdu.
Yinede sen bundan habersizdin, ama abilerin çok çabuk fark etmişlerdi.
Onlar cokta fazla sevinmediler. Sadece chigiri'ye daha kötü davranmaya başladılar ve onunla daha aşalayıcı şekilde konuşmaya başladılar çünkü sana hislerini itiraf etmesini istemediler.
Stratejileri ise yaradı çünkü chigiri bir noktadan sonra seninle konuşmayı bıraktı. Ama yinede onun yakınlarındayken sana bakmaya devam etti.
Abilerinle blue lock'ta eşleştikleri zaman, maç sırasında sadece sakatlığı konusunda onu aşağılamadılar, senin hakkında hisleri ve asla sana itiraf edeceği cesareti bulamayacağını söylediler.
Ayrıca hiçbir şekilde seninle bir şansı olmadığını söylemeye devam ettiler, yani ask genelinde pes etmeliydi
Z takımı maçı kazandıktan sonra, chigiri kendine bir söz verdi. Seni gördüğü en yakın zamanda sana hislerini itiraf edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock Reactions
Fanfictionblue lock çevirileri istekler açıktır Ceviri+ kendi cümlelerim