Ortaokul da Sae Itoshi ile çıkmak+ seninle evlenmeye yemin etmesi!
•O kalemlerini unutmuş gibi göründüğünde kendi kalemlerini ona teklif etmenle başladı. Sonra o sınıfta uyuya kaldığında onu dürtmenle devam etti .
•O okul için önemli bir maçta uzaktayken onun için ödevleri listelemenle devam etti. İyiliğinden dolayı minnettarlığını göstermek için cep harçlığıyla beğeneceğini düşündüğü küçük ıvır zıvırlar alarak geri dönüş yapardı.
•Harçlığı çok fazla değildi, yani çoğu evine yakın olan bakkaldan gelirdi.
•Genellikle dondurmalar, bazen çok renkli kalemler olurdu.
•Bazı zamanlarda cep dolusu lolipoplar.
•Sonra seni futbol maçlarına davet etmeye başladı- onu ders çalışamayan sakar ve umutsuz veya daha büyük bir karmaşaya yol açmadan temizlik işleri yapamayan bir çocuk olarak görmenizi istemez.
•Biraz gösteriş yaptı, başkasına pas atmayı reddetti.
•Takımı için 5 gol atmasıyla maç son buldu.
•Erkek gibi davranmaya karar verip ertesi gün pahali kalp şeklinde içi çikolata ile dolu bir kutuyu size uzatır.( annesine eğer onun için bu kutuyu getirirse 1 ay boyunca çamaşırları yıkayacağına dair söz verdi.)
•Herseyden önce, sae bir aile babası ve bu işten evlilik bekliyor.
•Beraber 2. yilinizdan sonra, size acemice çizilmiş bir evlilik cüzdanı verdi, büyük el yazısı kutunun üzerine yayılmış ve imza atmanızı bekliyor.
•Sae verdiği sözü ciddiye alır, gerçekleştirecektir.
•Sae size düşünceli sözler verecektir.
" Büyüdüğümüzde ve en iyisi olduğumda sana en pahalı eşyaları alacağım."
"En iyisi olduğumda sana o elbiseyi alabilirim."
•"Sana bundan daha büyük bir yüzük alacağım." Bir keresinde, çok soğuk bir kış gecesinde elini ceplerini içinde tutarken, evlenme teklifi alan bir kadına baktığını gördüğün de bunu söylüyor.
•Sae ailesine senden bahsediyor.
"Evet, en iyisi olduğumda evleneceğiz."
•Verdiği sözleri çok ciddiye alan Sae, yeni bir hayata elleri ellerini tutarken, ütülenmis takım elbisesi ile, saçı dikkatlice yapılmış bir şekilde başlıyor.
"Bayan Y/n'i karınız olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet"
Tumblr- saeitoshithoughts
Bayram hediyesi🤭 yaz tatili geldigine gore ceviri yapmaya tekrardan basliyorum daha fazla bölüm gelecek
😝✌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock Reactions
Fanfictionblue lock çevirileri istekler açıktır Ceviri+ kendi cümlelerim