(diger bolumde mukksel seyler olucak)
Felix'ten
Okul bitmişti. Yine Jeongin'lerin evine gidecektik. Açıkçası ordada bilgisayar vardı ve fnaf oynayabilecektim. En son ruin
de kalmıştım. Jeongin ile yukarıda tiktokta geziniyorduk.F:Jeongin
J:Hm?
F: Sizin bu bilgisayar çalışıyor mu
J:Evet neden k-
Lafını bitirmesini beklemeden bilgisayar masasına oturdum. Şifre koymadığı için girmek kolaydı. Burda fnaf olmadığı için yükleyecektim. Yükleme işlemini tamamladıktan sonra oyunu kurdum ve oynamaya başladım. Tabii ki bonnyden jumpscare yerken bilgisayarın şarjı bitene kadar. Resmen Jumpscare yarım kalmıştı.
J: Ah şey neden şaşırmış bir şekilde ekrana bakıyorsun ?
F: Jumpscare yedim...
J:O ne ?
F: Ah şey korkunç bir sahne işte çok takma buna, şey Jeongin seninle kahve içip konuşalım mı?
J: Ah şey sen.. kahve içmeyi sever miydin ?
F:Evet, kahve olmazsa soğuk içecekte olur
J: Anladım. Gidip jisung'a kahve yapmasını söyleyeceğim.
Jeongin yanımdan ayrılıp aşağı inmişti. Bende ona ne zaman açılacağımı düşünüyordum. Yani, şimdi açılmak istiyordum ama bilmiyorum belki reddederdi. Ben içimdeki soruları dindirmeye çalışırken odaya elinde soğuk içecekler ile jeongin geldi. Suratında hafif mutsuz bir ifade ile girmişti.
J: Şeyyy kahve kalmamış bu yüzden soğuk elma suyu getirdim, içer misin
Kafamı evet anlamında sallayıp elindeki elmalı sodayı aldım. Tam içecektim ki Jeongin'in kolumu tutup bana bakana kadar.
Ne oldu der gibi bakmıştım.J: Ah şey Lix, balkonda içmeye ne dersin hem...hem ferahlarız
F: Olur bebeğim
Bana hafif gülümsedi ve kolumdan tutup yukarı kata çıkardı. Burası çatı katıydı, içeride kocaman büyük yatak gibi koltuk, yastıklar,posterler, piyano,eski tahta duvarlar ve birde kocaman bir cam vardı. Camdan baktığımda resmen Japonya gözüküyordu. Daha fazla oyalanmadan kendimi o büyük koltuk yatağa attım. Yumuşak ve rahattı, bir an dünyanın en güzel yatağına yatmış olabilirdim. Jeongin'de elindeki içecekleri koyup yanıma atladı.
J: Şey burda biraz daha kalmak ister misin...?
F: Tabiki, ama rahatsız olma tamam mı
J:Neden rahatsız olayım ki, istersen burda sabahlayabiliriz.
F:İyi fikir, bana uyar.
J: Harika ! Hadi içelim lixie.
Tamam anlamında başımı salladım ve masaya koyduğu içeceklerden birini alıp içmeye başladım. Çok güzel bir elma suyuydu, ekşi ve tatlı. Ama mayıştırıyordu, aldırış etmeden şişeyi başıma diktim. Şişeyi iyice bitirince masaya koyup tekrar kendimi yatağa attım. Tavanı izlemeye başladım tahtadan çıkıntılı bir tavandı, yatağın mor perdesine kaydı gözüm. Perdede birinin küçüklüğü vardı. Aşırı merak ettim. Tilkiye benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim tatlı tilkim -Jeonglix
RomanceFelix okuldaki zorba çocuklardan biriydi Jeonginde okulun en sessiz ve çalışkan çocuklardan biriydi J:Felix rahat bırak beni F:Bunu bana boynuna bağımlı olduğumda mı söylüyorsun