11. bölüm: Peki bebeğim

135 9 17
                                    

(Hiyarli okumalarss)

Jeongin'den

Başım ağrıyordu. Yatağımdan doğrulup merdivenden aşağı inecektim ki başım dönüp felix'in üzerine düşene kadar. Baktığımda felix'in üstünde yatıyordum. Çok utanç verici...

Felix'ten

Üstüme gelen hafif bir sallantıyla uyanmam bir oldu. Kafamı doğrultup önümde duran Jeongin'e baktım. Aramızda 3 cm vardı konuşunca dudaklarımın birbirine değecek ti. Bunu fırsat bilip konuştum.

F:Jeongin ?

J:E-e-efendim

F: Üstümde ne işin var ?

J: Ah şey yanlı-

Konuşmasına fırsat vermeden dudağından öptüm. Bir zaman sonra oda karşılık verdi. Nedense benden daha sert karşılık veriyordu. Bende ona inat daha fazla sert bir karşılık verdim aramızda hırçın bir öpüşme gerçekleşiyordu. Ama odaya biri girene kadar.

Jİ:Jeongin ? Felix ?

Jisung gelmişti,Son kez Jeongin'in dudağını ısırıp geri çekildim küçük bir inilti çıkardı. İkimizde jisung'a doğru bakıyorduk. Jisung bize gülümseyerek bakıyordu. Birazda şaşkın. Jeongine bakarsak çok kızarmıştı. Yani domatesten farkı yoktu.

Jİ:Ben gidiyorum kahvaltıya gelin

J:Tamam jisungie

F: Jeongin

J: Efendim

F:Senden h-

Tam Jeongin'e açılacaktım ki jisung bağırarak yemeğe gelmemizi söylüyordu. Jeongin'in kolundan tutup kahvaltıya geldik. Jisung sonunda der gibi bakıyordu. Takmadan yemeğe oturduk

Jİ:Sonunda ! Biran hiç gelmeyeceksiniz sandım

Takmadan yemeğe başladık. Jisung ve Jeongin okul hakkında konuşuyorlardı. Arada okul asklarindan bahsediyorlardı. Benim okul aşkım yoktu, çünkü ben bir canavarım. Yada ben öyle düşünüyorum. Ama demişti babam "Sen canavarsın" dediği gün geldi.

***

Felix'ten

Jisungla bara gelmiştik. Jeongin'ide uyutmuştuk, evet Jeongin'i kucağıma yatırıp uyutmuştum. Jisungta bana yardım edip Jeongin'in yüzünü okşamıştı. Evet kıskandım ama belli etmemem lazımdı.

Jİ:Felix beni duyuyor musun

F: Dalmışım

Jİ:Kime ?

F: ANANA

Jİ:WUKXMDHUEİSKXNDHEUKCNİN

F:Ne dicen gidelim artık

Jİ:Felix sen hiç birine hem aşık olup hemde nefret ettin mi

Biran duraksadım. Eskiden minho'dan hoşlanıyordum. Ama hem nefret ediyordum hemde seviyorum. Minho bana hyunjin'e aşığım dediğinde o gün çok şey kaybettim ve kalbim yok oldu

F:Hemde çok...

Jİ:Peki seni küçük kardeşim chesung ile tanıştırabilir miyim ?

F: Gerek yok kimse benim gibi zorbayla tanışmak istemez

Jİ:Felix ! Sen mükemmelsin lütfen böyle düşünme !!

F:hmhm mukemmelim

Daha fazla uzatmadan toz alkolü ağzıma doldurdum. Beynim dönüyor, Etraf kararıyor, hiç bir şey hatırlamıyorum , ve evet kendimi siyah bir karanlığa gömdüm.

Jisung'tan

Felix bayılmıştı. Baygın bedeni kucağıma alıp arabaya götürdüm. Ağzından bir şeyler geveliyordu. Sanki birine saatlerce sarılıp ayrilmamak istiyormuş gibi şeyler söylüyordu. Arka koltuğa yatırıp arabayı çalıştırdım. Yol boyunca koltukta yine birşeyler söylüyordu. Bir kaç dakika sonra eve vardık. Yine Felixi kucağıma alıp Jeongin'e götürdüm. Bu sefer bekletmeden kapıyı açtı sanki bu anı bekliyor gibiydi.

Jeongin'den

Yine aniden Jilix ikilisi eve daldı. Her zamanki gibi Felix'i yine benim odama taşıyacaktı. Bende her zamanki gibi peşlerinden gittim. Bende çok yorulduğum için üst katta yattım.

Jİ:Uyuyacak mısın innie ?

J: Evet uyuyacağım sungie

Jİ: Peki bebeğim

Jisung gelip yanağımdan öptü. Sonra saçlarımı karıştırıp iyi geceler dedi, sonra ışığı kapatıp odadan çıktı. Bende gözlerimi yumup Felix'i düşündüm. Onun çilleri...mükemmel. bunları düşünürken uykuya daldım.

***

EBED BUNU GECENİN ON İKİ OTUZ BİRİNDE YAZİYORUM MUKEMMELİM BİDE OY ATİN GÖZÜNÜZÜN YAĞINI YİYİM HADİ ALLAJ ASKİNA🥰😭🤜

EBED BUNU GECENİN ON İKİ OTUZ BİRİNDE YAZİYORUM MUKEMMELİM BİDE OY ATİN GÖZÜNÜZÜN YAĞINI YİYİM HADİ ALLAJ ASKİNA🥰😭🤜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İyi geceler avratlar guller muller😔🔥🍑🌹💋😏)

Benim tatlı tilkim -JeonglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin