Remedy keyifli okumalar diler 🩷🖤
We used to be close, but people can go
From people you know to people you don't
And what hurts the most is people can go
From people you know to people you don't.
.
."Neden gitmedin?" diye sorduğunda Jungkook Taehyung'a biraz daha yaklaştı. "Seninle daha fazla zaman geçirmek için. Bundan sonra da gitmeyeceğim. Haftanın altı günü olacağı gibi çarşamba gününüde sana adayacağım. Haftanın yedi gününüde seninle değerlendirmek istiyorum" dedi tane tane.
Taehyung tükürüğünü yutkunmazken elindeki çubukları sıktı sertçe. Aşık oluyordu. Jeon Jungkook'a aşık oluyordu ve bundan deli gibi korkuyordu. Kapılıp yüz üstü kalmaktan...
...
"İstemiyorum dedim ya neyini anlamıyorsun?" diye sordu Taehyung sertçe. Defterini kapatıp ders kitabını açtığında önünde duran erkek derin bir iç çekti. "Sende ne çok nazlandın tatlım. Alt tarafı tahte bir randevuya çıkalım dedim. Parayı seninle bölüşeceğim diyorum." dedi bıkkınlıkla.
Bunu üzerine Taehyung kaşlarını çatıp süslü kalemini sertçe masaya koydu. "Ne saçmalıyorsun ya! Git başımdan diyorum anlamıyor musun? Benim üzerimden iddiaya girmen yeterince iğrenç değilmiş gibi birde gelmiş parayı bölüşelim diyorsun." dedi öfkeyle.
Genç erkeğin kaşları çatılırken Taehyung'un kolu tuttu sıkıca. "Bana bak kadın kılıklı" dedi sinirle. Bunun üzerine Taehyung kolunu tutan elin üzerine tırnaklarını geçirdi sertçe. "Asıl sen bana bak! O elini götüne sokarım senin." dedi sandalyesini ittirip ayağa kalktı. Ardından kolunu tutan eli kolundan ayırdı.
"Kibarlığımdan ödün vermeyecektim ama sen sınırı aştın. Biri sana bir kez hayır diyorsa bu hayırdır. Ne diye ısrar ediyorsun üç yaşında gerizekali veletler gibi. Biraz büyü." dedi ardından bir adım ileri attı. Genç erkek oturduğu yerde kalakalırken Taehyung iç çekip arkasını döndü. Ardından hiç düşünmeden genç erkegin saçlarını kavradı.
"Birdaha karşıma çıkarsan bu çirkin yüzünün ortasına yumruğumu yersin." diye ekleyip tuttuğu saçları ittirerek bıraktı.
Yüzünde keyifli bir tebessüm yer edinirken sırası üzerinde oturan erkeği ardından bırakıp sınıftan çıktı. Adımları onu erkekler tuvaletine ulaştırırken derin bir iç çekip kapıyı ardından kapattı.
Gözleri aynadaki yansımasını bulurken kıvırdığı saçlarını dikkatle düzeltti. Önüne gelen kıvırcık perçemlerini ayrırken kabinden çıkan kişi boğazını temizledi. "Vay" dedi alayla. Taehyung'un yanına gelip musluğu açtı.
O ellerini yıkarken Taehyung umursamadan saçlarını düzeltmeye devam etti. Yugyeom ise görmezden gelindiği için kaşlarını çatmıştı. "Saçını istediğin kadar düzelt çirkin her zaman çirkindir." dedi ciddiyetle. Islak elini aynaya doğru silkeleyip iç çektiğinde Taehyung kaşlarını çatıp Yugyeom'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noir Rose ¦ Taekook
FanfictionMakyajlı okula geldiği için müdürün odasına gelen Taehyung , ona laf attığı için okuldaki çocuğu hastanelik eden Jungkook ile tanışır. "Iki gangster bir odada." "Sen kimin yüzünü yamulttun?" "Yok yanlış anladın. Ben pembe bir gangsterim tatlım...