Remedy keyifli okumalar diler 🩷🖤
You and I go back to like '09, it's like forever
And you were there my lonely nights, yeah, keeping me together
So wouldn't it make sense if I was yours?
And you could call me your baby?
.
.
.
.Tatlı tatları birbirine karşırken Jungkook Taehyung'u kendine daha çok çekti. Saniyeler sonra nefes almak için ıslak sesle dudakları ayrıldığında Jungkook Taehyung'un narin boynundaki elini usulca hareket ettirdi.
"Biz" dedi Taehyung. Dudaklarında kalan tadı yalayıp yutkundu. "Öpüştük mü şimdi?" diye sorduğunda Jungkook tebessüm etti. "Öpüştük." dedi derince.
Taehyung al al olmuş yanakları utançla yanarken gözlerini Jungkook 'dan kaçırıp kapattı sıkıca. "Bu" dedi avucu arasına hapsettiği kumaş parçasına tutundu. "Benim ilk öpücüğümdü." diye eklediğinde Jungkook'un kalbi teklemeden edememişti.
İkili arasında derin bir sessizlik oluşurken Jungkook sertçe yutkundu. "Her şeyim." dedi fısıldar bir tonda. "Benim pembe güzelim." diye ekleyip dudaklarını ikinci kez buluşturdu.
...
Yugyeom elindeki kek poşetini yere atıp trabzanlara yaslandı. "Ne var bunların arasında" diye sordu kaşlarını çatıp ağaca yaslanmış Jungkook ve hemen önünde ona heyecanla bir şeyler anlatan Taehyung'a itafen.
Bunun üzerine Min Yoongi arkadaşının koluna sertçe dirseği ile vurdu. "Gözlerini çek Yeom. Dün yediğin dayak az mı geldi." dediğinde Bibi kıkırdadı. "Yetmemiştir arsızın teki o , ama biraz daha Taehyung'a bakmaya devam etsinde Jungkook bunu biraz daha dövsün." dedi.
Yugyeom genç kıza karşı kaşlarını çatıp sinirle yutkundu. "Sende dost musun düşman mı belli değil" dediğinde Bibi iç çekti. "Keşke düşman olsaydım yeom" diyerek mırıldandığında Yugyeom'un irisleri sinirden titredi.
"Korkak bir kız çocuğu olduğun için düşmanım olamazsın sen bibi. Yalvarışlarını hatırlıyor musun?" diye sordu ciddiyetle ardından genç kıza yaklaşıp keyifle tebessüm etti "Ben hiç unutmadım. Ayak işlerimizi mahçup olup bize yaranmak için yaptığın ve diğer her şey daha dün gibi gözümün önünde" dediğinde genç kız daha fazla dayanamayıp öfkeyle bileğindeki mavi bilekliği çıkardığı gibi bir kaç adım atarak Yugyeomun önüne geldi.
"Senin gibi şerefsizle arkadaş olmam ben." dedi tiksinircesine ardından bilekliği genç erkeğin ayaklarının dibine fırlattı. Yugyeom'un gözleri önüne düşen bilekliğe kayarken Bibi tebessüm etti. "Zorba pisliğin tekisin" diye ekleyip uzaklaşmak istediğinde genç erkek buna izin vermeyerek kızın bileğini tuttu sertçe.
"Onca şeyden sonra günah keçisi ben mi seçildim! Siz sütten çıkma ak kaşık mısınız?! Neler yaptığınızı unuttunuzmu amına koyayım" dedi sinirle. Uyguladığı kaba kuvvet kızın canını acıtırken Yoongi arkadaşının genç kızın bileğini tutan kolunu kavradı sertçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noir Rose ¦ Taekook
FanfictionMakyajlı okula geldiği için müdürün odasına gelen Taehyung , ona laf attığı için okuldaki çocuğu hastanelik eden Jungkook ile tanışır. "Iki gangster bir odada." "Sen kimin yüzünü yamulttun?" "Yok yanlış anladın. Ben pembe bir gangsterim tatlım...