DEEL 9: TERUG VERTREKKEN

204 3 1
                                    

*1 week later*

Pov Scott:
Emma en ik zijn nu ongeveer weer een weekje samen. We zijn nu nog verliefder op elkaar als ervoor en alles loopt super tussen ons. We hebben samen besloten om onze wereldreis verder te zetten en nog allemaal mooie plekken te gaan bezoeken.
Het is vroeg ik de ochtend en ik ben al wakker, Emma sliep met haar hoofd op mijn borst, dus ik kon me niet verleggen zonder dat ze wakker werd. Ik bleef nog even liggen en na een tijdje werd ze wakker. Ik ging recht staan, trok haar ook recht, nam haar bij haar middel en gaf haar een lange kus. "Naar waar wilt mijn prinsesje reizen om de wereldreis verder te zetten?" vroeg ik haar. Ze bloosde en kon haar glimlach niet verbergen. "Ik weet het niet, veras me." Ze zei na een tijdje.

Pov Emma:
Ik ben echt nie voor kleffe gedoe, maar toen Scott mij 'zijn prinsesje' noemde, voelde ik dat ik begon te blozen en ik glimlachte. Ik zei dat hij me moest verassen me onze volgende locatie. Hij zij dat hij al wist waar we naartoe zouden gaan, maar dat hij het nog niet wou vertellen. We zouden morgen vertrekken, vandaag namen we alle tijd om ons tassen weer klaar te maken en Scott bereidde zich voor op de reis, iets wat ik niet kon doen, omdat ik niet wist naar waar we zouden gaan.

*volgende dag*

Pov Scott:
We stonden op en maakten ons klaar. Emma en ik gingen samen naar de luchthaven en namen het vliegtuig. Ik had besloten dat we naar Spanje zouden gaan, ik wist dat Emma dit graag zou willen doen en mij lijkt het ook super leuk. Niet te ver van huis, maar ook niet dicht. Na een paar uur op de luchthaven te wachten, mochten we op het vliegtuig stappen. Emma en ik gingen naast elkaar zitten. We waren nog net niet vertrokken en ik voelde Emma's hoofd al op mijn schouder leunen, ze was al in slaap gevallen.

Pov Emma:
We zaten op het vliegtuig en ik was nog moe, ik leg mijn hoofd op Scott zijn schouder en viel al snel in slaap. Na een paar uurtjes vliegen waren we al aangekomen, Scott maakte me wakker, nam mijn hand en we liepen samen het vliegtuig af. We belden een taxi om ons naar het hotel te brengen, een hotel dicht aan de zee. We waren aangekomen aan het hotel, we legden onze spullen in de kamer en we vertrokken meteen naar een restaurantje waar we gingen eten. Na het eten gingen we samen naar het strand, heel na namiddag. We waren samen op het strand en besloten om in de zee te gaan, Scott en ik liepen samen de zee in tot ongeveer navelhoogte. Scott nam me bij mijn middel, trok me naar hem toe en kuste mij, lang en veel. "Iemand is zeer klef aan het doen." zei ik grappend. "Mag ik niet van je houden dan?" vroeg hij terug. Ik bloosde weer en gaf hem nog een kus.

Pov Scott:
Emma gaf mij nog een kus en we liepen het water uit. Het was al een beetje later, dus de zon begon onder te gaan. Emma en ik keken samen, vanop een dekentje op het strand, naar de zonsondergang. Ik ging dichter bij Emma zitten en leg mijn arm over haar. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en we genieten samen van de zonsondergang. Toen het al donker was namen we al onze spullen bij elkaar en we vertrokken naar ons hotel. We maakten ons samen klaar om te gaan slapen, maar ik zag ik mijn ooghoek dat ze de hele tijd naar me staarde. Ik draai me om en zie dat ze zo snel mogelijk weg probeert te kijken. "Betrapt Emma, ik heb je wel zien staren." zei ik tegen haar. Ze keek me aan en lachte lief naar me.

Pov Emma:
Ik was net betrapt door Scott. Hij had gezien dat ik de hele tijd naar hem zat te staren. Hij komt naar me toe gelopen en pakt me op. Hij laat mij op het bed vallen en komt naast me liggen en we leggen ons goed, ik lig in zijn armen. We gaven elkaar nog een verliefde kus en vielen in slaap.

Zijn de gevoelens sterk genoeg?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu