DEEL 10: VAKANTIE

175 3 1
                                    

*2 weken later*

Pov Vince:
Na een lange schoolperiode hebben we eindelijk een week vakantie. Ik ga voor een weekje naar België en heb afgesproken om samen met Scott, Emma, Caro, Yemi, Maria, Camille en Jonas te gaan chillen. Ik vertrek morgen al naar België en daarom maak ik nu nog snel mijn tassen. Als mijn tassen gemaakt zijn, maak ik me klaar om te gaan slapen. Voor ik het weet is het alweer ochtend, tij om te vertrekken naar België, naar mijn vrienden.

Pov Scott:
Vince had eindelijk vakantie en Emma en ik zaten nog in Spanje. We hadden allemaal afgesproken in België. Emma en ik ruimden als onze spullen op en vertrokken ook richting België. Toen we waren aangekomen, zette we onze spullen op het dakterras en we vertrokken naar de afgesproken plaats, we hadden afgesproken in het parkje iets verderop. Toen we aankwamen was iedereen daar al, we waren de laatste. Yemi, Jonas, Maria en Camille wisten nog altijd niet dat Emma en ik wat hadden dus we vertelde het hun. Yemi was, zoals verwacht, over-enthousiast en de rest reageerde er ook allemaal super leuk op.

Pov Emma:
We zaten al een tijdje in het park met z'n allen te praten. Ik had al meerdere keren gezien hoe Caro naar Vince keek, ik wist dat ze hem had gemist en ik wist dat ze nog gevoelens voor hem had. Ik vroeg aan Caro of we even konden praten, onder elkaar. We gingen een beetje verder van de rest staan, "Waarover wou je praten?" vroeg Caro zenuwachtig. "Gewoon, ik weet dat je nog gevoelens hebt voor Vince, waarom ga je het hem niet gewoon zeggen?" Vroeg ik aan haar. Ze probeerde de hele tijd een excuus te verzinnen maar geen enkel excuus werkte. Ondertussen had ik Vince er bij geroepen, hij was er komen bijstaan en ik ben terug naar de rest van de groep gegaan. Ik zag dat ze een beetje met elkaar praatte en dan volgde er een kus.

Pov Caro:
Vince nam mijn hoofd en trok het naar die van hem, voor ik het doorhad stonden onze lippen op elkaar, dit gevoel had ik echt gemist. Ik ben blij dat Emma ervoor gezorgd heeft dat we met elkaar gingen praten over onze gevoelens, daardoor ben ik nu toch terug samen met Vince.

*aan het einde van de dag*

Pov Scott:
Het was al avond geworden en het werd al een beetje kouder, ik zag hoe Emma de hele tijd aan het beven was. Ik trok mijn trui uit en gaf die aan haar, ze nam mijn trui niet aan, ze wou niet dat mensen haar soft zouden vinden. Na een tijdje aan te dringen nam ze mijn trui aan en dee hem aan. Jonas en Yemi waren ondertussen al naar huis vertrokken, zij waren weer helemaal op planeet Yemas. Nu het al later werd, ging iedereen naar huis vertrekken, Maria bij haar ouders, Camille bij haar mama, Vince bleef bij Caro slapen en Emma en ik gingen naar het dakterras.

Pov Caro:
Vince bleef bij mij slapen, we waren terug bij elkaar en we waren meer dan gelukkig. We gingen stilletjes het huis binnen en liepen richting mijn kamer, we kleedde ons om en plofte neer op mijn bed, Vince nam mij in z'n armen en we vielen samen in slaap.

Pov Emma:
We kwamen, na een leuke avond, aan op het dakterras, ik wou me omkleden maar Scott was er bij. Ik vroeg of hij even wou omdraaien zodat ik me kon omkleden en hij draaide zich om. Toen ik klaar was draaide ik me meteen terug en daar stond Scott, in zijn bloot bovenlichaam. Ik staarde hem aan en zachtjes kwam hij naar mij gelopen. "Gaat het Emma?" vroeg hij al lachend. "E- eu- euhm ja hoor" stotterde ik terug. Hij trok mij in zijn armen en omhelsde mij, ik was helemaal stil. We loste onze knuffel en gingen samen op de bank zitten. Scott legde zijn arm om me heen, ik lag weer met mijn hoofd op zijn schouder en al snel viel ik in slaap.

Zijn de gevoelens sterk genoeg?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu