Chapter 1

2 0 0
                                    

Dawno, dawno temu, w tętniącym życiem uniwersyteckim miasteczku, żyło dwóch młodych chłopców, których ścieżki skrzyżowały się. Nazywali się Daniel i Ethan i nie mogli bardziej się od siebie różnić.

Daniel, nieśmiały i zamknięty w sobie młody człowiek, zawsze był powściągliwy i wolał wygodę, jaką daje samotność. Jego pasją była literatura i większość wolnego czasu spędzał zakopany w książkach w zacisznych zakątkach uczelnianej biblioteki. Jego nieśmiała natura często powstrzymywała go przed nawiązywaniem nowych przyjaźni i zadowalał się swoją małą, zwartą grupą książkowych towarzyszy.

Z drugiej strony Ethan był całkowitym przeciwieństwem. Towarzyski, nieustraszony i zawsze tętniący życiem towarzystwa, był znany ze swojej charyzmatycznej obecności na kampusie. To on organizował szalone imprezy, bez wahania wyrażał swoje zdanie i był osobą, do której chętnie wracały przygody. Dla Ethana każdy dzień był okazją do ekscytacji, a on rozkwitał dzięki energii interakcji społecznych.

Ich ścieżki po raz pierwszy skrzyżowały się podczas zajęć z literatury, na które Daniel niechętnie uczęszczał. Ethan, zawsze chętny do nawiązania rozmowy, zauważył Daniela siedzącego cicho z tyłu pokoju. Zdeterminowany, by poznać nowego przyjaciela, Ethan podszedł do Daniela po zajęciach i nawiązał rozmowę na temat ich wspólnej miłości do klasycznych powieści. Daniel, choć na początku się wahał, został przyciągnięty entuzjazmem Ethana i nie mógł powstrzymać się od włączenia się w rozmowę.

E: Hej, dlaczego zawsze jesteś tutaj sam?

D:...

D:Cz-cześć... Nie lubie kontaktu z innymi... Wole spędzać czas samemu... Pozatym nikt nie polubi cichego kujona...*powiedział cicho*.

E:Mhm.. Okej rozumiem cię a tak w ogóle ty masz na imie Daniel? Prawda?

D:Tak...

E:Ja jestem Ethan *podaje mu ręke żeby sie z nim przywitać*.

D:N-nie lubie podawać innym ręki.. przepraszam..

E:Okej, okej wszystko w porządku nie martw się

E:Ide do moich znajomych okej?

D:Z-zaczekaj!*łapie go za ręke*.

E:Tak? Coś sie stało?

D:M-moge na chwile twój telefon?...

E: Okej?*podaje mu mój odblokowany telefon*

D: *wpisał numer do kontaktów po czym oddaje telefon*. Prosze... Zadzwoń do mnie kiedyś, jeśli będziesz coś chciał oczywiście.. *powiedział cichym głosem*.

E:Oczywiście haha~ *zaśmiał się cicho po czym odszedł i poszedł do znajomych*

Nowy uptade do 1 chapteru będzie 29.09.2023

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 08, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Schoolmate secretOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz