Giriş

6 1 0
                                    


insanın şimdisi,  geçmişinin ürünüdür, insan geçmişinin yani geçmişteki davranış ve işlerinin sonucunu şimdide yaşar. 

gelecek ise tıpkı helezonlar halindeki aynalar gibi şimdidir.

gelecekte kendini görmek isteyen insan şu an ne yaptığında kendini bulur.

1. bölüm

Hayatı ikiye ayırabiliriz. Corpus dei'den önce Corpus dei den sonra. Çünkü bu herşeyi değiştiren bir olaydı. Kabaca 2090 yılında insanlık müthiş bir keşif yaptı yada kimilerine göre bu bir lanet bir küfür, doğaya ve tanrının kurallarına bir başkaldırıydı.

İnsan artık kendi psiko-tarihine hükmedebiliyor ve istediği yaşına dönebiliyordu. Bu bir gençlik iksiri yada sonsuz yaşam formülü değildi. Seçtiğiniz bir yaşa benliğinizi aktarmak mümkün oluyordu.

En başta bir çok piyango milyoneri oldu fakat bir süre sonra para anlamını yitirmeye başladı. Borsalar, marketler, piyasalar anlamsızlaşıyordu dedim ya hayat Corpus dei öncesi ve sonrası diye keskin ve kalın çizgilerle ikiye ayrılmıştı.

Artık Corpus dei öncesi toplum ile arada çok büyük farklar vardı. Eski hatalarımı yapmamalıyım diyen binlerce insan zaman sarkacında onlarca kez geri gidip ileri geliyordu.

Zaman saki bir noktada donup kalmış bildiğimiz manada hayat anlamını yitirmişti.

Hikayemiz oğlunu bir tekne kazasında kaybeden milyarder iş insanı Cem Özsay ile başladı. Cem 40'lı yaşlarında iken bir yelkenli gezisinde 10 yaşındaki oğlunu denizde çıkan bir fırtınada yitirmişti.

Eşinin onu götürmemesi ısrarına rağmen oğlu Ozan'ı da yanına almıştı. Uzun yıllar bu pişmanlık içini kemirip durdu.

Ta ki psikoloji ve Nörobilim alanında nobel kazanan Canan Özek ile bir araya gelene dek. Cem sahibi olduğu ilaç firmasından kazandığı milyonlarca doları Canan Özek'in başında olduğu Corpus dei projesine aktardı.

Uzun yıllar çalışarak /öte benlik transferini/ buldular. Deneklerin çoğu ilk başta delirdi. Bir kısmı kendiliğinden alev aldı vs. fakat o deneyler başarıyla örtbas edildi.

Çünkü Cem çok güçlüydü. Akıl sağlığı ve demans karşıtı geliştirdiği ilaçlar ona milyarlarca dolarlık bir servet ve büyük bir güç getirmişti.

En son denekler öte ben projesinin başarılı olduğunu ortaya koymuştu.

Deneğin beyni ve tüm sinir ağı nükleer ve elektriksel ışınım yoluyla DNA yapısına kodlanıyor ve yaşadığı tüm hayat tecrübesi istediği/hedeflenen yaşa gönderiliyordu.

İlk zamanlar tüm bilimsel gerçekler gibi bilim insanları bile bunu anlamlandırmakta zorlandılar. Fakat sonra sanki herkesin önceden beri bildiği bir gerçeklikmiş gibi algılanmaya ve insanlara sıradan bir operasyonmuş gibi gelmeye başladı.

Fakat bir dönem deneyin ilk başarılı sonuçlarından sonra deney birdenbire yok olmuştu. Çünkü Cem Özsay kendi öte benliğine ışınlandıktan sonra oğlunu tekne gezisine götürmemişti ve yıllarca birlikte yaşadılar. Ama Cem 65 yaşındaki benliği ile tüm o geçmişi hatırlıyordu. 2090 yılından geçmişe gidişini ve oğlunu kurtarışını Corpus dei projesini zihninde taşıyordu.

Ölümden korkup hayatı bir kez daha yaşamak istediğinde yani Cem Özsay'ın bedenen 65 zihnen 90 yaşında olduğunda bu projeyi yeniden ve tüm dünyaya açık bir biçimde başlattı.

İşte biz buna CORPUS DEİ SONRASI DÜNYA diyoruz.

öte benlik corpus dei projesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin