Yıldız -🩵🐥#3

7 2 2
                                    


"Hyunjin, ben sade bir teşekkürü yetersiz buldum ve bu yüzden sana bir şey aldım, umarım beğenirsin.." resmen adamın karşısında Hello Kitty'li şortum, gri ve ilk 2 düğmesi açık pijamam, mavi terliklerimle gecenin 12'sinde hediye uzatıyordum. Aşk delice şeyler yaptırıyordu...

"Felix gerçekten abartılacak bir şey yoktu, ama çok teşekkür ederim." Hediyeyi uzattığımda elimden aldı ve çok samimi bir şekilde gülmeye başladı.

Hediyeyi paketini dikkatlice açmaya başlamıştı. Gerçekten yeterince yakışıklıydı. Gülümsemesi güneşin doğuşu gibiydi..

Hyunjin'den...

Felix'in verdiği hediyeyi açıyordum. Normal bir şey yapmama rağmen bana bir ilk yaşatıyordu. Felix beni 24 saatten az bir süredir tanımasına rağmen küçük iyiliğime karşılık çok güzel mavi bulutlu bir kupa almıştı. Evimdeki sade cam bardakların yanında çok güzel görüneceğinden şüphem yoktu...

"Felix... Ben ne diyeceğimi bilemiyorum, çok teşekkür ederim" bana yavru bir civciv gibi bakıyordu. Bu kadar sevimli olması imkansızdı bir insanın. Şu anda onu öpmek istediğimi fark etmiştim...

"Öpebilir miyim?"

"Ne?" Şaşırmış gözleriyle bana baktı, cevap vermeden ona doğru yaklaştım ve yanağına küçük bir öpücük bıraktım. Geri çekildiğimde neredeyse vücudundaki tüm kan yanaklarına toplanmış gibiydi.

"Hehe, şey ya, ben. Ben bir lavaboya gideyim. Gelmek ister misin?"

"Efendim?"

"Ben, ben çok özür dilerim şey, bilmiyorum gelicem ben şey!" Felix koşarak içeriye kaçmıştı. Yüzümdeki gülümsememi genişletip telefonumu çıkarttım. Ve rehberden "Felix" e girdim. Düzenleyip ismini değiştirdim..

"lixxie🩵🐥"

Daha sonra rehberden çıktım ve Felix'in utancının geçmesini bekledim.


Felix'den...

Yaklaşık 5 dakikadır utancımın dinmesini bekliyordum. Aslında bana kalsa çok daha uzun süreler odamdan çıkmadan durabilirim ama aynı zamanda o bir misafir. Tam yatağımda dikelmiştim ki bugün Sakız'ın ve Yıldız'ın yaptığı çiziklerin kanamaya başladığını gördüm. Ama kan pıhtıları halinde olduğu için ellemeden kalktım ve Hyunjin'in yanına doğru sanki hiçbir şey olmamış gibi ilerledim.

"Utancın geçti mi- Felix?!"

"Ne utancı utanç yok ben başka yöntemlerle giderebilirim! Heheh"

 sanki ters bir şey demişim gibi Hyunjin yüzüme çok sert bir şekilde bakıyordu. Bir anda yerinden kalktı ve üzerime yürüdü. Açıkcası korkmuştum. Daha sonra ben arkamdaki tezgaha oturttu ve etrafın bakındı. Mutfağının elektrik lambasını bulunca ışığı yaktı ve yanıma geldi.

"Bir daha asla böyle bir şey yapmayacağım."

"Ne! Hayır yap! Yani o anlamda değil, şey-"

"Felix her bir olay olduğunda iyi veya kötü, "ben başka yöntemlerle giderebilirim" derken kendine istediğin zaman zarar veremezsin, hiç bir zaman veremezsin felix!" Hyunjin'i en son bana saldırmaya çalışan adama bakarken bu kadar sinirli görmüştüm. Dediklerinden bir gram bile anlamıyordum. Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. 

"S-sen, neyden bahsediyorsun..?"

"Bacağındaki ve bileğindeki çiziklerden bahsediyorum Felix anlamamazlıktan gelme!" Gözüm dayanamadı ve bir damla suyu yanağıma bıraktı, daha sonra bir tane daha, ve bir tane daha...

"Bak Felix, vücudunun sana ait olsa bile kendine zarar veremezsin. Böyle bir hakka sahip değilsin, kimse sahip değil..." "Felix, bak seni üzmek istemiyorum ama ben, ben çok korktum"

Ben tek kelime etmiyordum çünkü şu anda bu izleri kedilerimin yaptığını anlatamazdım.  Daha sonra Hyunjin tezgaha biraz daha yaklaştı ve birleşik bacaklarımı araya girebileceği kadar araladı ve bana yaklaştı. Kollarını açtı ve fazlasıyla yumuşak bir şekilde bana sarıldı. Konuşmaya hazır hissettiğimde kafamı kaldırdım(yazardan tavsiye⚠️: HAYAL ETMEYİN BAŞIM DÖNDÜ)

"Hyunjin ben asla kendime zarar vermem, eğer başında sorsaydın anlatırdım. Hani benim kedilerim var ya? Onlar daha bu sabah yaptı yani hep oluyorlar cırmalarken fark etmiyorlar ben hiçbir zaman kendime zarar vermem." Hyunjin'in gözleri fazlasıyla geniş bir şekilde açıldı ve bir şeyler söylemek için dudaklarını araladı:

"A-ama Felix seni öptükten sonra oralarında iz çıkmıştı, yani yeni gibide gözüküyor kıpkırmızı ve kan var.."

"Yatağa oturduğum için yaralar gevşedi, daha bu sabah yaptıkları içinde yara bandı yapıştırmaya vakit bulamamıştım." Hyunjin sanki suçunu fark eden bir bebek gibi gözüküyordu. Ve o öyle dururken gözlerim dudaklarına kaydı.

Puahhaha burada bırakıcam sırf merak edin diye😎🩵(okunsa merak edilirdi aq okunmuyo ki :[ ) 

Neeeyse😼   Oy ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerim 😭🩵💙

Kendinize dikkat edin VE SAKIN BİR YERİNİZE ZARAR VERMEYİN BAŞINIZA HYUNJİN KESİLİRİM HA!😾💪🏻

 Öpüyorum iyi gecelerrr🫶🏻💙🩵 (596 kelime😭)



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldız -hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin