Sabah Mia'nın sesiyle uyandım. Bugün Pazartesi ve Pazartesi demek ; Okul demek, 3 Ay tatil bitti demek . Bugün 30 dakika erken kalkmayı planlamıştım. O yüzden alarmımı 30 dakika erkene kurmuştum . Elimi yüzümü yıkayıp dolabımı açtım ve içindekilerle biraz bakıştım. Bakışmayı kesip siyah dar pantolonumun üstüne kırmızı T-shirt geçirdim. Aşagı inip annemi öptükten sonra masaya oturdum. Agzıma zeytin atıp Babamı sordum. "Erken çıktı. Bu aralar çok işi var. "
"Anne ben o müdürü pardon sarı yellozu parça pinçik ederim. Çok çalıştırıyor babamı." gülümseyince bende gülümsedim. "Bende öyle düşündüm Güneş. " Dediginde kahkahayı bastım. Anneme "Eline saglık " dedikten sonra yukarı çıktım. Saçımı hafif dalgalandırdım. Sonra bir rimel çektim. Aynada kendimi övdükten sonra gözlerime baktım. Bir rimel bu kadar mı yakışır ? Kirpigim uzun arkadaş .
Kırmızı okul çantamı alıp , içini tekrar kontrol ettim. Kırmızı spor ayakkabımı giyip evden çıktım. Taksi duragına kadar yürüdüm.
Ah.
Yagmur yagmaya başlamıştı. Koştura koştura Bir taksi durdurdum. Ona bindigimde benle birlikte bir adam da bindi. Adama şaşkın şaşkın baktıgımda , "İlk ben bindim , in taksiden " dedi. "hayvan resmen. Ahırdan kaçmış eşşek.
"Ben bindim ilk asıl sen in, şoför bey birşey söylesenize..! dedim sertçe.
"Ben karışamam abla , siz aranızda halledin dedi. "
"Ya ben okuluma ilk günden geç kalıyorum, lütfen inin." dedim. Adam ise "Bende işe ilk günden geç kalıyorum."
"Yaa inin "diyip ittitmeye başladım.
"Bu yagmurda mı yürüyeyim ? Hiç insanlık kalmamış."dalga geçiyordu. "Peki, ama ilk beni bırakacak." dedim ve başıyla onayladı. Daha sonra Beren aradı. Kapatmayı tercih ettim. "Geliyorum. " diye Mesaj atıp telefonu cebime koydum.
"Gözlerin güzelmiş."sesin geldigi yöne baktım.
"Saol." dedim. O yanımda ki adam söylemişti bunu. Adam bir kızın yıllarca hiç gözünü kırpmadan izleyebilecegi derecede yakışıklıydı. Fazla yakışıklı.
"Dudakların da güzelmiş." dedi memnun bir ifadeyle. Dudagı kıvrıldı.
"Amca saga çeksene." dedim .Yanımda ki de ne yapacagımı merak ediyor gibiydi. Hemen adamı ittirip , "Pis sapık , in arabadan ..! diye bagırdım. Taksici Adam şaşkın şaşkın bakıyordu. Yanımdaki inmeyince "Polisi arıyorum. " dedim tehtit dolu sesimle.
"Ya tamam iniyorum. Sakin güzelim." dedi. İndikten sonra taksiciye dönüp "Devam edebilirsiniz." dedim. Adam hala şoktaymış gibiydi. Devam edince nefes alış verişimi normal yaptım. Okula geldigimizde ders zili çoktan çalmıştı. Sınıfa girip Beren'e sarıldım. Olanları anlattıktan sonra güldü. Hoca daha gelmemişti. İlk günden işe geç mi kalınır ? Biz Beren'le sohbet ederken sınıfın kapısı açıldı. Gelene baktıgımda Direk beni görmesin diye başımı egdim. Beren'in kolunu dürterek, Ne var kızım der gibi baktı.
"O burada."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖGRETMENİM
RomanceOlmayacak bir aşkın içinde çırpındılar. Biri ögrenciydi, biri ögretmen. Herkes karşıydı. Kendileride dogru olmadıgını bile bile yüzdüler. Herşeye, herkese karşı yeni bir başlangıç yapacaklar. Sadece bir söz Güneş'in ve Ateş 'in hayatını degiştirece...