OLAMAZ

6.6K 210 14
                                    

Multimedya= Ateş Yıldırım.

"O burada". Dedim. Beren sessiz bir kahkaha attıktan sonra sinirli bakışlarımı ona çevirdim. Daha sonra sıranın altına bakmaya başladım. Aklımda bir sürü sorular vardı. "Acaba beni mi takip etti ? Onu arabadan kovdugum için bana birşey mi yapacak ? "Bunlara bir sonuç bulamıyorum. Nedenim var ama sonucum yok. Sorun orda. Sonuç olmadan neden niye olsun ? Saçmalamayı bırakıp, etrafıma bakındım. Oy maşallah, bizim kızlar çoktan avayı yakmış. Lan bizim sınıfın en kezbanı, hiç kimseyle çıkmayan, hiç hoşlanmayan kızı Nur bile Hocaya agızı açık bir şekilde bakıyor. Oha. Partür,Partür,Partür.
Erkekler ise kıskançlık krizinde. Bazıları Onun duyamayacagı şekilde sövüyorlar. Bazıları ise Kızgın bakıyorlardı. Gençler kızlar haklı, dagılın . Çok yakışıklı. Belki de biraz. Yok ya azıcık. (y)
Hoca masasına oturdugunda konuşmaya başladı. Ama konuşmaya başlamadan önce bana bakıp sırıtıyordu.Benim ise tek yaptıgım, camdan dışarıyı izlemekti. Ahan şimdi sövecek beni.

"Merhaba arkadaşlar. Ben Ateş YILDIRIM. Yeni İngilizce Ögretmeniniz. 26 yaşındayım.Daha ilk günden geç kalmak istemezdim ama Sabah bir tane cadaloz kızla karşılaştım. Hava yagmurluydu ve ikimizde aynı anda taksiye bindik. Ve sonra beni taksiden kovaladı. " Bunları anlatırken hem gülümsüyor hemde bana kaçamak bakışlar atıyordu. Ben ise içimden sövüyordum. Cadaloz ? Ha bana cadaloz dedi. Gıcık, ayı. !
"İlk günden ders yapmayacagım. Herkes kendini tanıtsın bakalım. " Ön sıradaki Aslı "Ben Aslı. 17 yaşındayım.İngilizceyi çok severim. Hocaları da ayrı severim. " dedi sitem dolu bir sesle. Ay yavşak diye iç geçirdim. Sıra sıra tanıttıktan sonra sıra bendeydi. Ayaga kalkıp;
"Adım Güneş. 17 yaşındayım. Babam memur annem ev hanımı. "Diyip tam oturacaktım ki Hoca Bana "Biz seninle önceden tanışmış mıydık Güneş ? "Diye sordu. Eglenir bir sesle. "Çok tanıdık geliyorsun da. " demeyi de ihmal etmedi. Şimdi ne diyecem ben. Ay "Sabah görmüştük birbirimizi. İkimiz aynı taksiye bindik. Ben sizi taksiden kovaladım." Diyemezdim herhalde. Ben ne diyecegimi düşünürken Kurtuluş zili çaldı.

"Arkadaşlar Oruç Oruç ancak bu kadar yazıyorum. Psikopat diye bir kitap daha yazıyorum. Onu da okumanızı tavsiye ederim. Sizi Seviyorum. Votelerinizi Bekliyorum . ❤

ÖGRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin