Hogwarts 'a Dönüş

43 6 6
                                    

James Potter aşağı kattan gelen annesinin sesi ile uyandı. Birkaç saniye boyunca tavanı izledikten sonra gözlüklerini taktı ve hazırlanmaya başladı. Nede olsa bugün ikinci evi Hogwarts a dönecekti.

Sandığını kapının yanına koydu ve hızlı bir kahvaltı nın ardından metro istasyonuna gitmek üzere yola koyuldular.

                   **************

Bütün istasyon çocuklar ve onlar ile vedalaşan ebeveynler ile doluydu. James Euphemia ve Fleamont Potter ile hızla vedalaştık tan sonra gözleri çapulcuları aramaya başladı.İşte bir tanesi oradaydı.Uzun boyu ile rahatlıkla fark edilebiliyordu. James yanına giderken zaten Sirius Black onu fark etmiş yanına çağırıyordu. Besbelli Remus Lupin de yanında ona tebessüm ediyordu.

"Naber Çatalak bu yaz nasıldı" diye sordu Sirius heyecanla.

"Her zamankiler den biriydi işte" diye diyerek geçiştirdi onu James gözleri hala birini arıyordu. "Bu arada o nerede?"sordu hemen ardından.

"Peter mi onu hala göre-"

"Hayır Peter değil Evans ı soruyorum"diyerek Sirius'un lafını böldü.

Remus "Bırakın şimdi Peter i de Evans ı da artık 5. yıldayız, SBD yılında daha ciddi olmamız gerekir." dedi ve alışılagelmiş bu uyarıyı yineledi.

Sirius "Daha trene binmeden SBD derdine düştün Aylak " dedi ve James'i de alarak ikisini trene soktu. Her zaman bindikleri kompartımanı boş bulunca neşelendiler ve hemen yerleştiler. Remus hemen bir kitap çıkarıp okumaya başladı. James ise eline minik bir ayna almış saçları ile ilgileniyordu. Sirius da besbelli oyalanacak birşey bulamamış kapının camından Peter'ın gelmesini bekliyordu.

Ama Peter görünürde yoktu.

Sirius sıkkın bir sesle "Kılkuyruk nerede kaldı"diye söylendi.

Remus gözlerini kitabından ayırmadan umursamaz bir sesle "Aah trenin içinde herhalde bizi arıyordur.

Sirius ta Kılkuyruğu beklemekten sıkılmış olacak ki yerinden kalkıp Remus'un yanına oturup onun kitabını incelemeye başladı.

O sırada kompartımanın kapısı büyük bir gürültüyle açıldı ve 3 çapulcu da karşılarında nefes nefese kalmış bir Peter la karşılaştılar.

James elindeki aynayı koltuğa bıraktı ve hemen ayaklandı."Kılkuyruk!?! Bu halin ne? Neden geç kaldın bu senin huyun değildir."

"Herşeyi anlatıcağım. Çatalak biraz soluklanayım " dedi ve James'in yanına oturdu.

ÇAT

Peter'ın oturmasıyla kalkması bir olmuştu. Çünkü James'in aynasının üstüne oturmuştu. "MERLİNİN SAKALI !!!! Bugün başıma tek birşey daha gelirse kendimi şu camdan atıcam. Remus "Tamam Peter sakin ol"dedi.

Peter in bu ani girişi onu kitabını bir kenara bırakmasına yetmişti.Peter bu sefer diğer koltuğa oturdu. Biraz sakinleştik ten sonra cebinden bir çikolatalı kurbağa çıkardı.Ve bu sabah her ne yaşadıysa anlatmaya başladı.

"Eee Kılkuyruk anlat bakalım neler oldu."

"Sabah  geç uyandım.Ve hazırlanmam biraz sürdü. Biliyorsunuz annem ST. Mungo da teyzemin yanında kalıyordu. Babamın da bakanlıkta acil işi çıktı. Bu sebeple onunla evde vedalaştık. Bende metronun yakınlarında oturan amcanın evine uçuç tozu ile gidecektim ama acele ettiğim için yanlış bir eve düştüm."

"NE?!?" Üçünün de ağzından aynı feryat çıkınca biraz gülüştüler.

Peter devam etti."Evet. Tam da oturma odasına hemde. Ev halkı da o sırada kahvaltı yapıyordu.Başta beni hırsız zannetiler. Hatta benim yaşıtlarımda bı çocukla muggle dövüşü ne bile giriştik"

"Gerçekten mi kim kazandı?"diye sordu Sirius

"Kesmede anlatmaya devam etsin Patiayak."dedi Remus ve bunun üzerine Sirius sustu.Ama hala cevabını bekliyordu.

Peter biraz hayalkırıklığı ile "Dövüş sonlanmadı çünkü babası bizi ayırdı ve beni sorguya çekti bende hızlı hızlı anlattım ve benim Hogwarts ekspresine gelmeme yardımcı oldular trene kılpayı binmeyi başardım. Sonra sizi kompartımanlar da aradım. Burası aklıma hemen gelmedi."deyince Remus ben demedim mi?  gibisinden Sirius'a bir bakış attı oda karşılık olarak somurttu. Ama sonrası neşeli sohbetler ve yemek arabacısı cadıdan aldıkları ile geçerken James'e gaz verdiler oda Lily Evans'ın yanına gitmeye karar verdi. Ama döndüğünde eskisi kadar mutlu görünmediği aşikardı. Sonunda en sonunda tren durdu ve Hagrid ile selamlaştıktan sonra Remus karşılarında görkemli Hogwarts şatosunu görünce hafifçe tebessüm etti. Yeninden buradaydı en iyi arkadaşları ile birlikte.

*********
Huh bu bölüm içime sindi uzunluğu hakkında bir fikrim yok ama Remus Sirius ve James'in, Peterin  yokluğunda Max bu kadar umursamaz olamzalrdı skskssksskksjsk

Tanıtıma Snape abimizi koymayı unutmuşum güzel bı foto da bulamyaninca bütün sltherinleri koyayım medyaya dedim.

Neyse iyi Harry Potter li günler byeeee

✨Marauders✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin