Sirius'un çok sevdiği kendi kendine giden arabalar bindiler. Bu arabaların nasıl gittiğini tartışarak Hogwarts'a geldiler.Çapulcular grffindor masasına gidip oturdular. Sirius Remus'un yanında oturup karşısına yerleşmiş olan James ve Peter'a dönüp konuşmaya başladı.
"Sizce bu yıl nasıl geçicek?"
Remus derin nefes alıp saymaya başladı.
" Dersler daha da zorlaşıcak, SBD ile uğraşmamız gerekecek, James Evans ile bu yılda çıkamayacak, sümsükus gene işlerimize burnunu sokacak, büyük ihtimalle bu yıl şakalarımız daha yaratıcı olacak ve bu yıl epey uzun geçicek."
Üçüde ağızları açık Remus'u dinlediler.
Peki ya hep haklı çıkması! Diye düşünürken...Sirius "Sen bir kehanetçi sin!" dedi.
"Hayır değilim!" diye itiraz etti Remus.
"Her yılın başı böyle konuşuyorsun ve hep dediklerin tutuyor. " diyerek lafa karıştı masadaki leri gözleyen James.
Remus " Haklısın galiba "dedi .
James "Haklıyım tabi " derken birden kafasına dank etti.
Ne demişti Remus?
"Ne demek bu senede Evans la çıkamayacağım!" diye feryat etti bir
anda.Remus " Eh besbelli çıkamayacaksın işte hala o sümsükus ile arkadaş üstelik pek haz alıyormuş gibide değil trende seni ona gönderdiğimizde de pek de mutlu dönmedin ya"
James gözlerini kısıp " Bir şeytansın sen " dedi.
Sirius " Zeki bir şeytan " diye lafa karıştı.
Eğleniyor gibiydi.
Peter konuşulanlar umrunda değilmiş gibi inledi.
"Şu müdür gelip konuşmasını yapısında yemeğimizi yiyelim."
Roğn Weasley inildemesi yaparken Remus'un kötü kötü ona baktığını görünce sustu.
Ama James ona hak veriyor gibiydi.
"Aynen ya kılkuyruk. Dumby bir gelmek bilmedi.""Özletiyor o mükemmel konuşmalarını..." Sirius bunu diyince hep bir ağızdan söylediler o cümleyi.
" Zırla "
"Tırla "
"İncik "
"Boncuk"Gülüşürlerken yanlardan bir ses geldi.
"Biraz sessiz olmayı deneyemez misiniz? Bırakın yanımdakini duymayı kendimi zor duyuyorum. Öyle bağırıyorsunuzki? " dedi Lily Evans.
James bu anı bekliyormuş gibi havalı havalı saçlarını savurarak kıza döndü. Ona gülücük atıp konuşmaya başladı.
" Trendeki konuşmamız yeterli geldi sanıyordum Evans."
Bu cümle Sirius ve Remus u şaşırtarak Lily Evans ın kızarması na yol açtı. Somurtup tekrardan önüne döndü.
James sırıtırken Sirius ve Remus şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.
James trende ne demişti de Evans hatırlayınca böyle kızarıp önüne döndü.Jamese sorduklarında yatakhanede anlatacağını söyledi. Ve nihayet Dumby konuşmasına başladı.
" Evet benim sevgili öğrencilerim yeni bir yıla daha başlıyoruz. Yasak Ormana girmek yasak Hogsmade 3. Sınıf altı öğrencilere yasak ve tabi Bay Filchinde cezaları kendi ayrıntılı listesinde bulunmakta. Hepimize iyi uzun bir yıl olsun o halde.
İNCİK BONCUK ZIRLA TIRLA."Herkes kahkahalarla yemek yemeğe başladı. Peter sonunda mutluydu. Evans kaşla göz arasında çaktırmadan arada bir Sirius la sohbet etmekte olan Jamese bakıyordu. Remus etrafını incelerken üzgün bir çehre gördü Slytherin masasında. Dağınık siyah saçları arasında mavi-gri gözleri hüzünle doluydu. Regulus Black ti bu.
Remus'un biricik arkadaşının kardeşi.
Pek konuşmuşlukları yoktu. Ama onu daha önce böyle gördüğüde söylenemezdi. Ebeveynlerinin sorunlu insanlar olduklarının farkındaydı. Ama Sirius un neden yüzünde güller açıyordu da kardeşi nin yüzünden düşen bin parçaydı. Kendini kötü hissetti Remus. 'Tüylü bir sorun' sahibiydi ve mutsuzluğa meyilli biriydi ve kendini bu durumdan kurtaran arkadaşının kardeşini böyle görünce üzülüvermişti işte. Ve en kısa zamanda Sirius ile bu konuyu konuşmayı aklının bir köşesine not etti. Sonrada yemekler kaybolmadan hemen hızlandı. Neredeyse kafasız Nick ile hoş bir sohbetin ardından yemek bitti herkes yatakhanelere döndü. Burayı özlemişlerdi. Hemen yerleştiler , pijamaları nı giydiler ve konuşma moduna geçtiler. Daha James onlara
Lily Evans ile tren de yaptığı konuşmayı anlatacaktı."Hadi artık başla Çatalak" dedi merakla Sirius.
"Pekala başlıyorum. Siz iyi arkadaşlar olarak beni Evans'ın yanına gazladıktan sonra soluğu onun yanında aldım. Koridorda bir arkadaşı ile sohbet etmekteydi. Sümsükus ortalarda görünmüyordu. Geldiğimi fark etmedi. Her zamanki gibi bir açılış yapmadım bu sefer. Ona tatilinin nasıl geçtiğini SBD ler hakkında ne düşündüğünü sordum. Bana öyle bakmayın oda bende en az sizin kadar şaşkındık. Sonra bir kız -tahminimce Evans ile birbirlerini sevmiyorlar- yanımızdan geçerken ona laf attı. Sonra konu anlamadığım bir şekilde bana döndü. Ve kız tam bir mallık sergileyerek Evans ile beni sevgili zannetti. Ve bunu bir kız kullanıp ilan edince en az 10 kişinin de etrafımızda olduğunda hesaba katın Lily kızardı kem küm etti. Bende tam Lily ' yi rahatlatmak için bunun doğru olmadığını söyleyecektimkiiii"
"Eeee"
"Bide kimi göreyim?
"Kim?
"Sümsükus tabikiii!"
"Aaaa"
"Sevgili sümsükus da söylenenleri duymuş gibiydi. Bende bıraktım insanlar öyle zannetsin. Sonrada Evans'a bir öpücük atıp gittim. O sümsüğün suratını görmeliydiniz.
Lily yanıma geldi tabi. Bütün bunları düzeltmemi istedi. Bende ona şart koştum. Bir hafta boyunca bana iyi davranırsa hemen herşeyin yalan olduğunu söyleyecektim. Kabul etti ve şimdi eşekten pişman. Çünkü sümsükus hala bizi sevgili zannediyor."Remus "Bana şeytan diyene bak." dedi sırıtırken elinde değildi. Sirius ve Peterin de kendinden pek farkı yoktu.
"Yarın o Sümsükus u iyice bir çıldırtalımmı ha ne dersiniz? "
Sirius un önerisi üzerine James sırıttı.Ve artık yatmaları gerektiğini söyledi. Yarın uzun bir gün olacaktı.
*******
Eveeet kaç aydır şu kitabın varlığını unutmuştum. Neden artık YB atmiyorum ki diye kendimi sorgularken bölüm Attım bı anda Bugün cuma bütün derslerim boşmuş okulda bende eve kapanıp watpadda kafayı bulucam kendinize iyi bakın 🐢🐢🐢