3.BÖLÜM'UZLAŞMALAR'

145 21 12
                                    

Bilinmez bir günün gecesine uyanmıştım.Yağmur damlalarının ritimli sesini dinliyordum.Gözlerimi açmayacaktım.Gözlerim kapalıydı ama etrafta iğne deliği kadar bile ışık olmadığını hissedebiliyordum.Sadece şimşek çaktığında pencereden saniyelik bir ışık belirtisi oluyordu.


Elim yorgana kaydığında,üzerimin değiştirilmiş olduğunu fark ettim.Saçım yıkanmıştı ama kurutulmamıştı,özenilerek bir havluya sarılmıştı.Üzerimde de sadece çok bol olan bol bir örgü kazak vardı.


Zihnim bana oyunlar oynarken,bilinmedik bir hüzün içimi dolduruyordu.Ne olmuştu,ne yapmışlardı bana ? Şuan kimle olduğumu,buraya nasıl geldiğimi tekrar tekrar soruyordum kendime.Niye ben kendimi iyi hissediyordum ki.Acaba bilinçaltım mı kapalıydı ?Tam yattığım yerden doğrulacaktım ki yine aynı sesli buz adam alnıma dokundu.


''Sonunda uyanabildin demek.''


Alnıma dokunmasıyla korkudan çığlığı basmıştım.


''Kapat şu çeneni.''


Gözlerim korkuyla dolarken oda karanlık olduğu için dua ediyordum.Bana yabancı gelen bir ses kapının olduğu yönden bağırıyordu.


''Lan Savaş,bu ne ses kıs şunun sesini.Hemen kopardın mı ipleri.'' dediğinde içerden bol bir kahkahayla 'ooo' sesleri yükselmeye başlamıştı.


''Egehan,yavşak yavşak konuşma beni oraya getirme.Söyle içeridekilere kapatsınlar çenelerini.''


İsmi Savaş'tı.Sinirli yüzünü yüzüme yaklaştırırken,buz gibi gözleri bana bakıyordu.


''Eğer ağzını açtığımda bağırırsan,hiç affetmem be bu kadar iyi niyetli olmam haberin olsun.''


Başımı olumlu anlamda salladım.Elini ağzımdan yavaşça çektiğinde gözleri odayı aydınlatmaya yetecek bir ışık gibiydi sanki.


''Şimdi beni iyi dinle küçük kız.''


''Bana 'küçük kız' deme.''


''Ben ne istersem onu derim.''


''...''


''Şimdi buradan çıkarken seni kucağıma alacağım,sende başını hiç kaldırmadan omzuma gömeceksin içerideki hiçbir şeye bakmayacaksın anladın mı ?''


''Sen kimsin de ben senin kucağında olacakmışım?'' diye çemkirdim öfkeyle.Savaş sabır dilenir gibi gözlerini kapattı ve sargılı olan kolumu sıktı.


''Bana bak kızım,eğer benim bu basit yollarıma yok falan dersen seni daha zevkli daha değişik yollardan da çıkarabilirim.Hiç acımam,duydun mu ? ''


Sıcak ve öfkeyle karışmış nefesi yüzüme çarparken korkudan gerilemiştim.Kolumu bırapmış öylece bana bakıyordu.Bense,hiç tepki vermeden ona bakıyordum.Ani bir hareketle beni kucağına aldığında,refleks olarak boynuna sarılmıştım.Bundan mutlu olmuş gibi beni bırakmayı düşünüyordu ama ben ona daha sıkı sarılıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UZLAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin