1# סתם עוד יום רגיל בעבודתי..

59 15 6
                                    

אז... היי לכולם! אני מיני הגרב, וזה היומן שלי!
המקרה שאני עומדת לספר לכם עליו קרה לפני... שכחתי כבר כמה זמן!
כשאת גרב אין לך זיכרון כל כך טוב, מסתבר.
אבל זה לא משנה, כי הייתי משועממת אז התחלתי לכתוב את היומן הזה! (כן תתפלאו, אבל גם לנו הגרביים יש גישה ללפטופים!)
למזלי ההרפתקה שעברה עלי לא נשכחה ממני, כי היא באמת הייתה שוברת שיגרה!
אני לא באמת מצפה שמישהו יקרא את זה, אבל אני משועממת, ואין לי משהו אחר לעשות.

אוקי, אז זה היה עוד סתם יום רגיל בעבודה שלי מאז שאני נמצאת בבית הזה,
ולמי ששואל ולמי שמתבייש לשאול, אז כן, העבודה שלי היא להיות חוצץ בין הרגל של הדס, הילדה הקטנה שקנו אותי בשבילה,
לבין הנעל הסנובית והמעצבנת של הדס, ויקי.
(מסיבה מסויימת הדס מסרבת לשים אותי על רגל שמאל, ושקימי תהיה על רגל ימין.
לפי דעתי קיוי הרבה יותר נחמדה והייתי מעדיפה לדבר במשך כל היום איתה מאשר השעמום עם ויקי, שחושבת תמיד שהיא יותר טובה ממני)
וכן, לא סתם אמרתי ילדה 'קטנה' הדס רק בת 3!
היא עוד תגדל ותזרוק אותי, או שאני כבר אעבור לדור הבא.
אז בקיצור הדס שיחקה היום הרבה בחול, הם עשו כאילו הם מוצאים עקבות של דינוזאורים בתוך ארגז החול המטופש והמעצבן הזה שלהם.
אני שונאת כשהדס בוחרת לשחק בו, וזה מהדברים הבודדים שאני וויקי מסכימות עליהם.
אז כשחזרתי הביתה מלאת חול כמו אני לא יודעת מה, כבר ממש רציתי להתכבס. להתכבס זה תמיד כיף, במהלך הכביסה זה כמו כשהדס נכנסת לקרוסלה, ואז אני מסתובבת ממש מהר והרבה פעמים ויקי עפה ממני, ככה שיש לי איוורור.
זה ממש דומה, רק שבכביסה יש לי שותפים, ואני מסתובבת בתוך מים וסבון, ולא באוויר,  (למרות שלקראת הסוף כן מסתובבים באוויר)
ואחרי קרוסלה אני עדיין מסריחה, ואחרי כביסה אני מריחה טוב, ונעים להיות לידי.
אבל לצערי הרב, הושארתי בתוך ויקי.
הסיוט הכמעט הכי גדול של כל גרב.
ניסיתי להרגיע את עצמי שלפחות הגרוע מכל עדיין לא קרא.
עדיין לא נרגעתי, לכן התחלתי לומר את זה בקול לעצמי, מה שהתברר כטעות.
כי שניה אחרי שסיימתי לומר לעצמי שהגרוע מכל לא קרה בקול, קרה הגרוע מכל.
לעזלאזל עם חוק מרפי!!!
נחטפתי על ידי קלואי, הכלבה שגרה בבית של הדס והמשפחה שלה.
רוב הגרביים שמושארות בתוך נעליים נחטפות על ידיה, אבל קיוויתי שאני אהיה מהמעטות שלא!
אבל לא, יש דבר מקולל שנקרא חוק מרפי, וזה אומר שברור שהדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות, קורה.
ולכן יצא שנחטפתי על ידי קלואי, ומכאן התחיל המסע שלי.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

אזזזזז זה הפרק הראשון בסיפור שלי.
זה הספר הראשון שאני כותבת, ולפי דעתי ולפי דעתן של Nela3434 ושלGini_s_c (שיושבות פה לידי כי אני ישנה אצלן)
יצא ממש טוב, אבל מוזמנים בהחלט לכתוב לי המלצות, ביקורות, הערות, שיפורים והדגשות.
כנראה שאני לא אתייחס אליהן עד פרק 4, כי הפרק הזה יצא רק אחרי שיהיו לי 3 פרקים, אבל יכול להיות שאני אערוך את הפרקים.

יומנה של גרבWhere stories live. Discover now