* פלשבק לפרק הקודם *
"אגב, מי זה ג'יימס?"
"בואי, אני אסביר לך בדרך"* חזרה להווה *
וואו, לפעמים נימי נהיית רצינית כזו, הקטעים האלה ממש מעצבנים אותי! אבל זאת נימי, זה כמו שהיא תמיד אומרת לי שאני יותר מידי פזיזה.
לצערי נימי בדיוק נכנסה למצב הזה, יש לי תחושה שהשיחה הזאת הולכת להיות קצת מדכאת.
"אוקיי, אז נתחיל בזה שג'יימס זה לא מישהו, אלא משהו."
אוף, למה היא הולכת כל כך מהר?!
"עכשיו אני יכולה להסביר לך אוליי קצת יותר פשוט, כשאת יודעת את זה."
למה האף שלי כל הזמן מגרד?
"לפני שנים רבות, או יותר נכון בערך שנה, לאחותה של מנהיגתנו, כפיליה, קרה מקרה נורא."
"מה קרה לה? היא מתה?"
"כן."
אאוץ'
"קראו לה ליפיה"
פתאום אני מתחילה להרגיש את השתיקה באוויר
"והמנהיגה של ג'יימס, אמוּסטי, היא זו שהרגה אותה, לפחות ככה כפיליה מאמינה."
אני שונאת את העובדה שאני מאותגרת פיזיקלית!
"אני אסביר; מסיבה שאינה ברורה, ליפיה,"
רגע, מי זאת ליפיה?
"נכנסה לשטח של ג'יימס, שאז לא היו ג'יימס עדיין, מכונת הכביסה, ונתקעה שם בפנים,"
אה, נראה לי זו האחות של המנהיגה הזאת שלהם...
"להתקע שם לא הרג אותה, אבל בגלל שאמוּסטי הייתה יותר מידי גדולה, ולכן הייתה יותר מידי אבקה בכביסה..."
"אז היא החלידה." השלמתי.
"גם האנשים שפה ראו שאמוסטי שמה יותר מידי אבקה, ולכן זרקו אותה והיא מצאה את דרכה למתחת למכונת הכביסה."
בשם דובי, למה האף שלי כל כך מגרד?!
"ולכן כפיליה הפכה את אמוסטי לאוייבת שלה, והן התחילו להקים קבוצות, ההסכם היה שאם ג'סי, הקבוצה שלנו, מצליחה לקלקל את המקרר קודם, כפיליה יכולה לנקום באמוסטי ולהרוג אותה, ואם ג'יימס, הקבוצה של אמוסטי, מצליחה לקלקל את מכונת הכביסה קודם, אז... טוב, אני לא כל כך בטוחה מה זה היה."
"אז... אם אני אצטרף לג'סי, אני אעזור לקלקל את המקרר?"
"לא בהכרח, יש עוד תפקידים, וכמו שאני מכירה אותך, בצוות המכני את לא תהיי."
"אז במה אני כן אהיה?"
"את זה אני לא יודעת, כפיליה מחליטה על דברים כאלה."
"תזכירי לי מי זו כפיליה?"
"רגע, את עומדת להצטרף לארגון, ואת לא זוכרת את השם של המנהיגה?!"
"כן, מה הבעיה? זה לא שיש לי זיכרון טוב או משהו..."
"לא משנה..."פתאום אני ונימי מגיעות מול דלת, ונימי אומרת לי כזה ברוב חוצפתה: "אוקיי, בחלק הבא את תהיי לבד, אם הייתי יכולה הייתי נכנסת איתך, אבל אלו הנהלים כשמגיעים חדשים, ביי!"
זה אמור להיות מבחן אומץ או משהו?
כאילו באמת, אם אני אמורה לעבור מבחן, לפחות שיגידו לי על המבחן!אוקיי מיני, להירגע, אפילו אם זה מבחן אומץ מסוכן, הוא לא אמור להרוג אותי, נכון?
אני מחליטה לפתוח את הדלת ולהיכנס פנימה, להציץ מבחוץ עלול לשדר להם שאני פחדנית ולא מתאימה.
אני פותחת את הדלת ו...
רואה בפנים כפית שנראית קצת מעוקמת ועם קצת חלודה, ואז הכפית אומרת לי: "הו, את חדשה? בואי, הגעת בדיוק בזמן לשעת התה."
YOU ARE READING
יומנה של גרב
Hài hướcבעיקרון הספר התחיל בתור עבודה בעברית בנושא גופי זמן. אחת המשימות הייתה לכתוב סיפור קצר של בערך 7 שורות ולהשתמש בלפחות 5 גופי זמן ממה שלמדנו (משלב לשוני גבוה) אם תרצו אני אצלם את המשימה מהמחברת שלי. הסיפור מספר על גרב קטנה בשם מיני שהגיעה לאיבוד. תה...