eomma...appa...oppa...dongsaeng...saranghae...naneun bogoshipeo...
Ya ... Inilah hidupku , bangun , pergi kerja , singgah kedai serbeneka , balik , tido ... Walaupun aq dibuli oleh rakan sekerja ku...ku tetap kuat menghadapi hidup ini..."
Hayi dalam perjalanan pulang dari tempat kerjanya smbil mengeluh dengan kehidupannya...
Masuk dalam rumah
baring
"Hari ini aku lelah sekali...tidak seperti biasa...aku lelah dengan kehidupan ini...aku sentiasa ingin bunuh diri...tetapi adakah eomma appa akan kecewa dengan aku?"
Kata hayi .
hayi memutuskan untuk keluar bersiar pada waktu malam untuk melihat keadaan di bandar yang riuh rendah itu .
tiba tiba...hayi terlanggar seorang lelaki dengan tidak sengaja .
"Maafkan saya" tunduk dengan sopan
"Tidak mengapa" sapu bahu "Mereka berpisah dengan begitu sahaja...namun hayi berasa aneh dengan lelaki itu...
"Dia meningatkan aku kepada oppa aku.."
Hayi menghiraukannya dan terus berjalan...
Hayi pulang ke rumahnya setelah bersiar ... Hayi mengutuskan untuk tidur...
Pada keesokannya...
"Hari ini kita menerima pekerja baharu...perkenalkan diri"
berjalan dengan elegant"Hi saya adalah hanbin pekerja baru di sini"
Hayi menatapnya...
"Ada apa apa lagi?"
"Tidak ada"
"Kamu boleh duduk"Hayi tidak berhenti melihatnya...
"Um kau kan yang terlanggar aku haritu?
hayi menghiraukan percakapannya
"O okey"
hayi kelihatan seperti marah dengan hanbin...Hanbin mungkin berasa tidak selesa dengannya..