Nusi merupakan anak tunggal Makcik Nah dan Pak Chan yang yang baru menetap di kampung ku. Mereka berasal dari Kelantan. Pak Chan merupakan seoarang peniaga manakala Makcik Nah pula merupakan seorang yang mempunyai raut wajah dan potongan badan yang menarik di mana sering menjadi perhatian lelaki hidung belang kat kampung aku, antaranya Pak Mat, Pak Muda dan ramai lagi.
Suatu hari ketika musim cuti sekolah, Nusi mengajak aku bermalam dirumahnya kerana bapanya ada urusan beberapa hari di Kelantan. Aku tidak berkeberatan dan diberi kebenaran oleh keluarga aku. Sebenarnya aku jenis yang tidak suka bermalam di rumah orang kerana aku ni jenis susah nak melelapkan mata bila di rumah orang.
Malam itu aku dengan Nusi tidur di ruang ruang tamu, manakala Makcik Nah tidur di dalam bilik, rumah mereka hanya ada satu bilik tidur sahaja. Ketika Nusi sedang diulik mimpi, mata aku masih terbelalak susah nak tidur. Ketika itu aku terdengan ada orang datang dan mengetuk dinding bilik Makcik Nah sambil memanggil namanya meminta segelas air. Daripada suara percakapan mereka aku dapat mengagak lebih dari seorang lelaki yang datang. Makcik Nah tak mahu keluar kerana ditakuti kedatangan mereka mempunyai niat yang tidak baik terhadap dirinya.
Setelah mereka memperkenalkan diri masing-masing dan dipujuk oleh mereka, akhirnya Makcik Nah keluar juga dari biliknya. Dari situ aku dapat tahu lelaki-lelaki tersebut adalah Pak Mat, Pak Muda dan Mat Lias yang merupakan buaya darat kat kampung ku yang suka meratah tubuh isteri orang.
Ketika Makcik Nah keluar dari biliknya kain batik yang dipakainya terlondeh menampakkan bahagian bawah tubuhnya disebalik kesamaran lampu tidur. Batang pelir ku serta merta mengeras melihat keadaan tersebut, lagi pun aku tahu tujuan kedatangan lelaki-lelaki tersebut. Aku berpura pura tidur ketika itu kerana sekejap lagi aku dapat melihat wayang free.
Sudah ramai bini orang kampung ini telah diperkosa oleh mereka. Namun begitu kebanyakan perempuan yang disetubuhi oleh mereka hanya mendiamkan perkara tersebut memandangkan ketiga-tiga mereka adalah orang yang berpengaruh di kampung aku.
Makcik Nah keluar membawa segelas air, tiba-tiba aku mendengar bunyi pergelutan di luar rumah, aku bangun perlahan-lahan dan mengintai apa yang berlaku.
Dalam kesamaran malam tersebut aku melihat Makcik Nah digomol oleh tiga lelaki tersebut. Seorang menekup mulut, seorang memegang kaki dan seorang lagi menindih tubuh makcik Nah. Mulanya makcik Nah cuba melawan dengan meronta-ronta, lama-kelamaan Makcik Nah hanya mendiamkan diri sahaja dan membiarkan sahaja lelaki-lelaki tersebut mengerjakan tubuhnya.
Lelaki pertama tadi adalah Mat Lias yang baru selesai menikmati burit makcik Nah. Selepas itu Pakcik Mat mengambil alih tempat Mat Lias, Pak Mat menanggalkan kain sarung makcik Nah dan mengangkangkan kaki Makcik Nah luas-luas lalu mengerjakan burit Makcik Nah. Terhenjut-henjut Makcik Nah menahan hentakan pelir Pak Mat pada lubang buritnya.
Setelah mencapai kepuasan dengan burit Makcik Nah, Pak Mat beredar dari situ. Ketika itu aku jelas melihat burit Makcik Nah yang berbulu lebat dan lencun dengan air mani Mat Lias dan Pak Mat. Kini giliran Pak Muda pula menyambung tugas Mat Lias dan Pak Mat.
Pak Muda menanggalkan baju yang dipakai oleh Makcik Nah, kini Makcik Nah berbogel tanpa seurat benang pun. Inilah kali pertama aku melihat tubuh bogel perempuan dewasa. Selepas itu Pak Muda juga berbogel lalu menindih tubuh Makcik Nah. Ketika itu aku dapat melihat bagaimana Pak Muda memasukkan pelirnya ke dalam burit Makcik Nah dan menghenjutnya dengan laju dan ganas. Mengerang-ngerang Makcik Nah dikerjakan oleh Pak Muda.
Setelah Pak Muda mencapai kepuasan dengan tubuh Makcik Nah, aku bergegas ke tempat tidur sambil berpura-pura tidur. Aku melihat Makcik Nah berjalan masuk ke biliknya dalam keadaan mengengkang, lepas itu dia memadamkan lampu tidur.
YOU ARE READING
Ibu Kawan Aku (Ibu Angkatku)
Romance"Tak pe ke makcik , saya terkencing kat dalam makcik punya tadi," tanya ku lagi. -Makcik Nah tersenyum.