Geçmiş

96 0 0
                                    

01\02\2011

Melike,nerden bilebilirdi bi anda hayatına giren kapı komşusunun bi anda hayatının büyüyebileceği 

Melike yeni taşındığı hiç görmediği şehri inceliyodu.Babasının geldik sesiyle arabadan inip apartmana çalışmaya başladı 5 katlı bakımlı bi apartmandı annesinin beni takip et demesiyle 3 kata çıktılar eve girdi garip geldi doğup doğmuş şehirden evden taşınmak odası yerleşmişti babasında koliyi alıpleşmeye başladıki için okula gittiler okulu güzeldi. Ama onun dikkatini çeken giriştiğe gördüğümüz afişi, afişte okulumuz sağlıkçı olmak isteyen gençlerin hayallerini gerçekleştiriyoruz tek Melikenin değil ebeveynlerinde dikkatini çekmişti biliyodu kızının ne kadar çok sağlıkçı olmak istediğin müdürün odasında kaldığı işlerden sonra sınıfta gelip arkadaşlarıyla tanışan Melike onları sevmişti, sınıflarının olduğu katta 7. sınflar vardı tek sevmediği taraf bu görünen yeni bir insan kendinden 2 yaşındaki büyük kişilerle aynı katta okurduki müdüre ve son tescili talep edildiğinde müdür açıklamasını giriş yaptı. Gölcük sporun alt yapısını götürüp türü yada getir işleri yapmak kişilerin müdüre yapmak istediğini söyleyip imza imzalarlar. Melike hayallerine bi adım daha atmıştı.Babası onu eve bıraktığında hevesle annesine anlatmak için asansöre binmişti tam kapı kapanıyoduki bi el kapanmasını engelledi.Asansöre kumral 13 yaşında bir çoçuk bindi .Melike çoçuğa hafif gülümseyip 3.kata basdı kumral çoçuk şaşkınlık bir şekilde ona bakıyordu . Melike kendini tutmayıp bir sorunmu var diye sordu.

Sen benim şarkılarımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin