Herşeye Rağmen

56 4 0
                                    

2023

İnsan ne kadar zorluk yaşasa bile yanında dayanacak insanı olduktan sonra herşeyi başarabilir bundan 4 yıl önce annemle babamı trafik kazasında kaybedince anlamıştım bunu evet amcamlar dedemler hepsi destek olmuştu ama en büyük destekçim Keremlerdi 2.ailem bunu söylemekten gurur duyuyorum biz bütün zorlukları beraber bir şekilde üstesinden geldik ve hala daha aynı şekilde 4 yıl önce hayatımda Kerem ve ailesi olmasaydı ben toparlanmış olamazdım benim annemle babama verdiğim bir söz vardı kızları doktor olacaktı 

Galatasaraya ilk geldiğimiz günü hatırlıyorum sahaya her çıktığımda bizim uzak mesafe ilişkimizi bitiren kişi Fatih hocaydı ona ne kadar teşekkür etsek az .

Keremin seslenmesiyle kendime geldim. Bugün Reyyanın doğum günüydü evde ufak bir parti hazırlamıştık ailecek bu ailede galatasaray takımıda var . Selim abi Reyyanı kursa almaya gitmişti herkez hazır bir şekilde onların gelmesini bekliyordu prensesimiz 9 yaşına giriyordu oyla beraber keremle bizde 9.yılımıza giriyorduk her nekadar sosyal medyaya ynsıtmasakta çoğu kişi biliyodu aslında bi bakımdan yansıtıyoduk ama yapış yapış olmadığımız için arkadaş sanıyodular Kerem yansıtmak istiyodu ama linçlerden dolayı istemiyodum ama artık yansıtmamız gerekiyodu işlere evlileğe kadar gidiyodu yavaştan zilin çalmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp kendime geldim .Filiz anne kapıyı açtığında herkez bi anda iyiki doğdun Reyyan dedi şok olmuştu haklıydı herkez unutmuş gibi davranmıştı sabah koşarak herkeze tek tek sarıldı sıra bana geldiğinden sarıldık ve elinden tutup odaya çıkardım prensesimizin doğum gününde pantalon la duracak hali yok herkezin yanında sönük kalamazdı siyah tül kol dizinin altında biten vücuda oturan bir elbise giymişti. Neymiş artık büyümüşmüş kabarık tütülü elbise giymezmiş. Evet büyümüştü farkındaydım elimde büyüdü aşağı indik klasik pastasını üfledi yemek yeik falan sıra hediyedeydi .Kerem ilk başta ne alacağını bilemeyip bana sormuştu bende beraber alalım dediğimde kabul etmişti Reyyan kurlara gidiyodu okuldan sonra ona ulaşmamız için zaten bir telefon gerekiyordu bizde keremle birlikte telefon ve hattını almıştık gelen hediyelerin hepsinde mutlu olmuştu ama bizi aldığımız hediyede dahada mutlu olmuştu .Fotoğraf çektik hemde bir sürü yavaş yavaş dağılmaya başlamıştıherkez gittikten sonra biz gelinler olarak mutfağa girmiştik .Baktığımızda resmi olmayan tek biz vardık ama en uzun olan da bizdik Emel yengemle Rıdvan abi evliydi Selim abiyle Dilara yenge nişanlı Keremle bense sevgilidik bizde istiyoduk evlenmek ama ikimizde çok yoğunduk ben Galatasarayda doktorluk yapıyodum onlara nereye gidiyosa bende oraya gidiyodum bu sayede Keremle birbirimizden uzaklaşmıyoduk mutfağı toplarken ordan burdan konuşmaya dalıp işlerimizi halletmiştik Gölcükteydik . Gölcük herşeyin başladığı yer Keremle hazırlaanıp çıktık İstanbula dönmemiz gerekiyoduk önce mezaristan uğrayıp anneme babama Keremin babanesi ve dedesine dua ettikten sonra yola çıktık .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen benim şarkılarımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin