VI

282 76 38
                                    

nightmare || arkadaş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nightmare || arkadaş

"Normale uymayan şeyler bize korkutucu görünürler."

"Sen de normale uymuyorsun."

"Korkutucu muyum peki?"

"Hayır... sen benim arkadaşımsın."

"Ama normale uymuyorum."

"Onun normaline uymuyorsun."

"Sen de onu dinliyorsun."












Nefes nefeseyim. Yine.

Başımdaki ağrıyı hissettiğimde gözümün önüne rüyamdaki yaratık geldi. Simsiyah bedende gördüğüm tek şey büyük gözleriydi ve ona arkadaşım olduğunu söylüyordum fakat kim olduğunu bilmiyordum bile.

Ürkütücü bir görüntüsü vardı.

Çekmecemden ağrı kesici hapı aldıktan sonra mutfağa ilerledim ve her zamanki gibi ocağa çayı koydum. Babam uyanmadan kahvaltımı yapıp dükkana geçerdim muhtemelen çünkü saat oldukça erkendi.

İşlerimi hallettikten sonra gecikmemek için rüya defterimi çantama attım ve sessiz adımlarımla evden çıktım. Huzurunu yeni bulmuşken ve nihayet uyumaya başlamışken babamı rahatsız etmek istemiyordum.

Kulaklığımda her gün sıkılmadan dinlediğim Billie Eilish şarkılarıyla caddeden aşağı doğru indim ve yeni yeni iletişim kurduğum komşulara selam verip gülümseyerek antika dükkanımıza ilerledim. Bu minik mahalledeki atmosfer sakin yaşam stilime ayak uyduruyordu bu yüzden günlük rutinimden oldukça memnundum.

"Günaydın, Taehyung!"

Bayan Min'in neşeli sesini duyduğumda gülümseyerek ona döndüm.

"Günaydın, Bayan Min."

Minik ve şirin çiçekçi dükkanının önüne kurduğu standa bakıp yardıma ihtiyacı olup olmadığını sordum ama o tüm çiçekleri çoktan yerleştirdiğini söyleyip teklifimi reddetti bu yüzden dışarıda fazla oyalanmadan kahve ve gri ağırlıklı dükkanımızı açtım.

Bu dükkanın klasik bir antika dükkanından farkı yoktu ama temizlik ve tadilat sürecinde bazı değişiklikler yapmıştım çünkü eski hali benim için çok boğucuydu ve anksiyetemi tetikliyordu.

İçeriye bolca günışığı ve hava girmesi için camları açtıktan sonra etrafı toparlamaya ve toz almaya başladım. Kulaklığımı hiç çıkarmadan işime devam edip bittiğinde de çantamdan rüya defterimi kaptım ve bugün gördüğüm kısa rüyayı yazdım.

O siyah yaratığı en başta karabasan zannetmiştim ama rüyanın karabasan etkisiyle alakası yoktu, üstelik bana arkadaşım olduğunu söylemişti. Bu kabusların anlamlarına takılmamak gerekiyordu biliyordum ancak düşünmeden edemiyordum çünkü son zamanlarda nedense daha farklı enerjiye sahip rüyalar görüyordum.

blood, sweat & dreams | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin