nayeon ve taehyung
telefon konuşması"Sonra da işte birkaç saat bizim dükkanda sohbet ettik. Jimin çok tatlı birisiydi açıkçası tanıştığıma aşırı memnun oldum ve Yoongi'nin de bana tavır almaması o kadar mutlu etti ki..."
"Böyle yapmasına ben de çok sevindim, en azından orada yalnız olmayacaksın."
"Evet..."
"Peki yakışıklı karşı komşunun ne işi vardı orada?"
"Yakışıklı olduğunu nereden biliyorsun ki, onu görmedin bile!"
"İlk gün bahsettiğinde söylemiştin ya..."
"Yakışıklı demedim... Çok havalı görünüyor dedim."
"Bu da senin lügâtında yakışıklı demek."
"Of, Nayeon! Beni ilgilendirmiyor yakışıklı olması. Ben Yoongi gibi erkeklerden hoşlanmıyorum."
"Nereden biliyorsun ki daha önce hiç hoşlandığın biri olmamış."
"Her neyse, Jeongguk da onlarla arkadaşmış, o yüzden gelmişti dükkana."
"Nereden tanışıyorlar ki?"
"Okuldan, hepsi konservatuar öğrencisi."
"Vay be... arkadaş grubuna bak. Her biri bir yetenek abidesi."
"Evet... Jimin danstan girmiş. Yoongi müzikten hatta normalde enstrüman çalması yeterli değilmiş ama müzik kulağının çok iyi olduğunu fark etmişler bu yüzden kabul alabilmiş. Sanırım yapım veya prodüksiyon işlerinde çalışmak istiyormuş, lisedeyken hiç böyle düşünceleri yoktu... gerçi o zamanlar ne olmak istediğini de bilmiyordu. Jeongguk... o da müzik alanından girmiş. Yoongi gibi enstrümantal yeteneği ve sesi sayesinde, sesinin çok güzel olduğunu söyledi Jimin ama ben hiç onu şarkı söylerken duymadım ve aslında konuşurken bile anlaşılıyor sanki çok güzel bir sesinin olduğu çünkü... bilmiyorum kulağıma çok yumuşak ve huzur verici geliyor-"
"Öyle mi?"
"Güldüğünü duyabiliyorum. Kes sesini."
"Ne ya?! Sadece şakalaşıyorum, ondan baya etkilenmiş gibisin."
"Sadece...iyi hissettiren bir yanı var. Bilmiyorum... belki herkese öyle geliyordur ama bana gerçekten iyi hissettiriyor onun etrafımda olması. Yeni tanıştığım birine bu kadar ısınmam ve sanki onu hep tanıyormuş gibi hissetmem normal mi?"
"Belki önceki hayatında çok yakın olduğun biridir?"
"Önceki hayatım mı?"
"Evet, reenkarnasyon. Belki bir önceki hayatınızda sen ve Jeongguk çok yakındınız ve şu anda böyle hissettirme sebebi budur, bazı insanlarda oluyor bu."
"Ama ben reenkarnasyona inanmıyorum ki, hem öyle olsaydı bile bu inanca göre önceki hayatımı hatırlamamam gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood, sweat & dreams | taekook
FanfictionDeja vu'da ilk kez yaşadığın bir şeyi daha önce yaşamış gibi hissedersin ancak jamais vu'da, daha önce yaşadığın bir şeyi hiç yaşamamış gibi hissedersin. tw: kabuslar