mektup 1995

39 11 3
                                    

İsimsizim Jeongguk'um bugün günlerden 30 Aralık doğum günüm.

Bana doğum günümde hediye olarak gercek adını söylemiştin.

O zamanlar ülkedeki herkese devlet tarafından verilen isimler kullanılıyordu. Ben kim thorne sen ise jeon jeremy olarak biliniyordun.

Ben gercek öz ismini daha çok seviyorum.

Jeongguk... ilk aşkım, isimsizim, dünyam, ilk günahım, ilk aşkım, sevgilim... bütün bu güzel sözler yanında az kalır.. Jeongguk'um...

Senden genelde isimsizim olarak bahsediyorum. Çünkü mektuplarımı biri okursa eğer senin yanına bir daha gelemem beni göndermezler. İsmini hep karalıyorum yazınca hiç karalamak istemiyorum aslında ismini çok seviyorum.

Seni unuttuğumu sanıyorlar. Seni unutmak mümkün mü ki? Hayır benim Jeongguk'um unutulmaz. Sen hala kalbimdesin. Senden sonra hiçbir kadınla evlenmedim bir erkeğe bile bakmadım.

Çünkü kalbimde hala sen vardın isimsizim. Sana güzel bir mezar taşı yaptırmıştım. Ama ailen onu parçalara ayırdı. İstemediklerini senin gibi bir oğulları olmadıklarını söylediler. O an çok sinirlendim isimsizim onları oracıkta öldürmek istedim seni nasıl sevmez istemezler? Ama buna gönlüm razı gelmedi sen onlara zarar vermemi istemezdin.

İsimsizim neden hep bizden nefret ettiler? Bir adamın bir adama aşık olmasının neresi yanlış? Suç? Biz adam öldürmedik, çalmadık, suç işlemedik neden öyle muamele gördük? Bizi gören herkes bize sanki adam öldürmüşüz gibi bakıyorlar bizimle muhatap olmaktan kaçıyorlardı.

Mezarının başına ismini yazdırmayı çok isterdim isimsizim ama sen orada benim kalbimde Jeongguk olarak kalmalısın.

Sen gittiğinden beri her yerde seni arıyorum. İsimsizim.

Lütfen geri dön bu aciz sevgiline. İsimsizim.

Tanrı Lütfen seni bana geri versin.

İsimsizim'eHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin