Jeongguk'um bugün sana yazdığım mektupları ailem okudu ve kafayı yediğimi düşündüler.
Aslında biraz kafayı yemiş olabilirim aşkından dolayı..
2 oldu Jeongguk'um sen benden uzaklara gideli 2 yıl oldu..
Artık kışın daha da üşümeye başladım.
Bahar geldi diyorlar ama bahar bana hiç uğramadı sen gittikten sonra.Baharın eski tadı kalmadı. Sana taç yapmak istemiştim bugün ama sen gittin gideli onuda yapamaz hale geldim.
Sen bize taç yapardın çiçeklerden. Sen bahar ayını çok severdin Jeongguk'um.
Seninle çiçeklerin arasında olmayı özledim sevgilim. Ben senin dizine yatardım sense saçlarımı okşardın.
Senden sonra kimseye okşatmadım saçlarımı. Senden başkasının eli değsin istemedim saçlarıma sevgilim. Umarım tanrının yanında mutlu ve huzurlusundur sevgilim.
Şuan tek dileğim tanrının bir an önce beni yanına alması ve sana kavuşmam sevgilim.Hani aşıklar bir şekilde dünyada olmasa ölümle bir araya gelirlermiş ya.. biz seninle burada olamadık belki ben ölünce beraber oluruz sevgilim.
Beni orada bekle tamam mı sevgilim.
İntihar etmeyi çok istedim ama İntihar edersem benden nefret edersin canıma kıydığım için sevgilim o yüzden bunu yapmıyorum sessizce ölmemi bekliyorum.
Jeongguk'um hatırlar mısın bilmem ama seninle gittiğimiz çilek bahçesi olan yaşlı amcayı gördüm geçenlerde bana seni sordu.. Ne diyeceğimi bilemedim sevgilim. Jeongguk'um öldü tanrı onu benden aldı o çok uzaklara gitti diyemedim. Dilim varmadı duymamazlıktan geldim ve hızlıca eve geri döndüm.
Eve geldiğimde bazen seni arıyorum. Kapıyı bana açmanı boynuma bir öpücük kondurmanı ve gülüp kaçmanı çok özledim bir bilsen...
Bugünlük bu kadar sevgilim sana her gün bıkmadan yazmaya devam edeceğim. Anılarımızı burada yazarak tekrar canlandıracağım sevgilim.
Şimdilik hoşçakal