Tamer kütüphaneden hızlıca gitmişti, Bolom ise Tamer'e ilk görüşte sinir oldu.
Bolom gıcıklıktan kızararak:
"Dana herif, bir bayan'la nasıl konuşulacağını bilmiyor. Ona öğreteceğim!?"
1 saat sonra...
Tamer bahçede çimenlerin üzerinde oturmuş gökyüzünün ve havanın tadını çıkarıyor, bir taraftan da Flora ile gelecek planları kuruyordu."Cennet mahallesi Flora ile yaxınlaşsam var ya değme keyfime"
Tamer ayağa kalkarak Flora'yı tavlamaya gidiyor.
Flora'yı ararken Sky ile karşılaşıyor.
Sky Tamer'e
"Selam sen yeni bir-"Tamer gülümseyerek Sky'ı umursamadan önünden geçer.
Sky şaşırmış şekilde Tamer'e bakar."Garip birisine benziyor"
Bu sırada Cennet Mahallesi Flora mutfakta Tıknaz ile sohbet ederek yemek pişirmeyi öğretiyordu.
Mutfağa gelen Tamer, mutfağın girişinden Flora'yı görünce:"Ah benim çay bardağı belli, Cennet Mahallesi Flora'm"
Havalı bir giriş yaparak kızlara selam verir.
"Selam kızlar nabünüz"
Flora ve Tıknaz Tamer'e bakarak ona sıcak bir selam verir
Flora:
"Sana da selam yeni çocuk"
Tıknaz:
"Selam Beyefendi"
Tamer gülümseyerek Flora ve Tıknaz'la sohbet etmeye başlar.
Gittikçe Tamer ve Flora biraz daha yakınlaşırlar.Aniden arkadan gelen güçle Tamer'in kafası un torbasına girer.
Flora ve Tıknaz şaşa kalır,
Tamer'e çarpan ise Bolom idi.
Bolom:"Ehe, özür"
Tamer ayağa kalkar, sanki suratına kar yağmışçasına bembeyazdır.
Tıknaz ile Bolom kahkaha patlatırlarken
Flora Tamer'in yüzünü temizlemesine yardım eder.
Tamer Bolom'a bakarak, göz-göze bakışırlar.DEVAM EDECEK ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tssigalko: Kızıl Ateşler Savaşı
FantasiaTamer Tssigalko'nun Winx evrenine geçişi ve yaşadıklarını anlatan bir hikayedir bu.