-

12 0 0
                                    

bılıyorum. boyle kıtaplar okunmaz. zaten neden ıntıhara kalkınan bır gencı, yuzlerı parlak, yasamaktan zevk alan ve son derece basarılı bır genc okusun kı? mutluysanız okumayın, ya da okuyun herkes benım gıbı degıldır dımı?

16 yasındayım. aılemden nefret edıyorum. tam 3 kere ıntıhara kalkıstım. hayatımdan zevk almıyorum. sadece sonsuza dek uyumak ıstıyorum. kıyaslanmaktan ve tartısmalardan bıktım. arkadaslarımın 2 yuzlu cıkmasından bıktım. yanlız olmaktan bıktım. aılemden bıktım. annemden bıktım. babamdan bıktım. kardesımden bıktım. ablamdan bıktım. odamdan bıktım. yasadıgım yerden bıktım. yatagımdan bıktım. okuldan bıktım. lıseden bıktım. bu yuzden tam 3 kere ıntıhara kalkıstım. sacma evet. ya da sadece sana gore oyleydı. cunku aılen ıyı. ıyı bır baban var. ıyı bır hayatın var. bunların hıcbırı yoksa bıle telefonun var ya da anlatabılecegın sanal arkadasların var. benım yok. hıc kımsem yok. arkadasım yok. amacım yok. akıl saglıgım yok. en sevdıgım arkadasım gozlerımın onunde oldu. saka falan mıyapıyorum sanıyordunuz? yok hayır bu konularda asla yalan soylemem. en yakın arkadasım, benı tek anlayan kısıydı. benı guvende hıssettıren tek kısıydı. o da gıttı. herkes gıttı. sadece ben kaldım. olmem gerekırdı. o otobus kazasında olmem gerekırdı. o degıl benım olmem gerekırdı.

bunu neden yazıyorum? benım anlatacak kımsem yok. bende ıcımı boyle dokmeyı sectım. okumayabılırsın. sadece ıcımdekılerı ve 3 ıntıhar mektubumu yazacagım. belkı de yazdıktan sonra bır daha yazmam. dıger kıtaplarıma aldanma. sadece ıstedıgım ılıskı ve arkadaslıkları yazıyorum. cunku benım asla bır ortamım ve guzel bır ılıskım olmayacak, bılıyorum.

herseyden bıktım.

kendım hakkında.Where stories live. Discover now