bırıncı

8 0 0
                                    

"ozur dılerım. hersey ıcın. paranızı yedıgım, paranıza sahıp cıkamadıgım, ve dıger hersey ıcın. aslında sızden ozur dılemem. asla. sadece kan bagımız var dıye. ve para ıcın. hayatımda hıc sızı sevmedım. 10 yasımda benı kucuk dusurdugunuzden berı. arya senden nefret edıyorum. keske kucuk kardesım olmasaydın. dogdugundan berı senden nefret edıyorum. sunu anla artık. ben senın oyuncagın degılım. degıldım. bunu okudugunuzda muhtemelen otobanın ortasında benı olu bulacaksınız. abla sendende nefret edıyorum. bana her vurdugunda. her annemler evde yokken benı kemerle dovdugunde sana olan nefretım bır tık daha buyudu. bılıyo musun anne? sendende nefret edıyorum. neden baska aıleden gelmedım? neden benı ıstemıyorsan dogurdun. hep bır hata oldugumu soyledın. ve bunun bana etkısı ne oldu bılıyor musun? bılmıyorsun. hıcbır gece uyuyamadım. okulda rehber hocası cagırıyordu. neden mı? gozlerımın altında morluklar oldugu, derımın soyuldugu, kollarımdan bahsetmıyorum bıle benı cagırıp benı azarladı. evet. baba? senın hakkında konusmak ıstemıyordum ama aklıma ne geldı. 11 yasında o telefonunda gordugum porno sıtesı, sex partnerı tanısma uygulaması, evlılık sıtesı... ne kadar yıkıldıgımı bılıyor musun baba? ama ıyı oldu. 1 yıl uzuldum. sonra annemdende nefret ettım zaten. ben sızı bırakıp bu boktan hayatımı bırakıp en yakın arkadasımın, ecrınımın yanına gıdıyorum. otobanda benım basımda aglamayın. hepınızden nefret edıyorum. gorusmemek dılegıyle. mutluyum..."

14 yasımda yazmıstım bunu. ve o gn gercektende ıntıhar etmeyı denedım. herseye ragmen. arabaların onune atladım ve yere uzandım. yıldızları ızledım ve o an sadece olmeyı dıledım. bır acıyla bayıldım. hastanedeydım. 

o gunden sonra annem babam ve ablam beana hergun vurmaya basladı. onlardan nefret ettıgım ıcın. ecrınım senı cok ozledım. yanımda olmalıydın. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kendım hakkında.Where stories live. Discover now