Jeongguk~
Arabama binip binaya doğru yol almaya başladım. Bugün Bay Kim, yeni bir çekim olduğunu ve yeni tasarımlara göz gezdirmek gerektiğini söyledi. Arabamı binanın otoparkına bırakıp Bay Kim'in odasına adimladim.
Jungkook: Bay Kim, ben geldim.
Taehyung: Hoş geldin Kook. Şurada kıyafetlere bakabiliriz.
O önden ben arkadan aynı ördekmis gibi paytak paytak gidiyordum. Odaya girince, az uzakta olan kıyafete doğru yürüdü ardından kıyafeti alıp bana geldi. Elinden kıyafeti aldım ardından kabine doğru gittim.
(Kıyafet)
Bay Kim beni süzmüş ardından bana sorgulayıcı bakışlar atıp;
"Bence çok yakıştı. Bunu giymeye ne dersin?"
Deyince durkasadım. Ardından;
Jungkook: Çekimde mi?
Taehyung: Başka nerde olcak?
Ah, aptal kafam. Niye bu kadar rezil bir insanım ben ya. Hay kafama yani.
Jungkook: Peki anladım ancak çekimler ne zaman?
Taehyung: Yarın diye hatırlıyorum ama yine de gidip Bay Park'a sorarım.
Jungkook: Gerek yok, teşekkürler. Ben sorarım.
Taehyung: Hayır.
Jungkook: Nede-
Taehyung: Ben hayır diyorsam hayırdır.
Bu cümle bir yerden tanıdık geldi. Ama çıkaramadım.
Jungkook: Peki iyi günler o zaman.
Taehyung: Bekle! Sana hediye vereceğim.
Jungkook: Ne hediyesi?
Taehyung: Yapabileceğim en iyi şey! Kıyafet. Kendi ellerimle hazırladım. Benim tarafımdan sana verilen özel üretim yani.
Jungkook: Cidden mi? Keşke hiç ugrasmasaydiniz. Teşekkür ederim.
Taehyung: Bişey değil.
Diyerek elime verdi kendi yaptığı kıyafeti. Cidden çok tatlı gözüküyordu. Hoşuma gitmişti. Tekrardan teşekkür edip odadan çıktım.
~
@abcdefghi_lmnopqrstuvwxyz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tarihi | Taekook
FanfictionInstagram'ın ünlü influencer'ı Jeon Jeongguk, paylaşmadığı fotoğraflarını kendi fan bloğunda görmesiyle altına sıçar...