Unut

4 0 0
                                    

Ahmetle merdiveni çıkıyorduk . Ahmet
- seni bi yere götüreceğim deyip kolumdan tutup sürükledi resmen beni . Hiç soru sormadım .Ahmet arada az kaldı diyordu.ve sonunda gelmiştik . 4 yıldır gelmediğim yurdum ... Bekçi kapıda yoktu , bizde içeri girdik .Ahmet
- 4 yıl önce kapatmışlar yurdu dedi . Sevinmiştim , kimse benim yaşadıklarımı yaşamayacaktı. Merdivenleri çıkmaya başladık . Haykırışlarımı , ağlayışlarımı , göz yaşlarımı hatırladım. Bana yaptıkları geldi . " hastaydım , burdaki hemşireyi hiç sevmiyodum o da beni . Meğer hasta olmamı bekliyomuş . Beni onun yanına götürdüler. O da iğne yaptı ama yanlış . Bence bilerek yapmıştı ve o gece hastaneye kaldırmışlardı beni " ...
Hala acıyo kolum , yüreğim ...
Yere çömeldim sonra gözüm yerdeki kolyeye ilişti. Benim kolyemdi . Annem herhalde beni buraya bırakırken takmış boynuma ama müdire gelip almıştı benden. Meğer bi yere atmış . Çok sevinmişti . OLEYY diye bağırdım sonra ahmet yandan geldi .
+ bak ahmet ; kolyem . Müdire kadın almıştı küçükken meğer atmış dedim sonra ahmetin yüzüne baktım. Ağlamıştı . Beni takip etmesini söyledim. Terasına çıktık. +Ben terasına çıkmaya korkuyodum ama artık korkmuyorum bak herşey değişmiş . Sen de değiş sende unut. Yoksa bu zehir seni de mahveder deyip oradan gittim . Ahmet orada kaldı. Günler haftalar geçti . Sabah telefonum çaldı.
+ alo ?
- merhaba aslı hanım . ben karargahtan arıyorum . Türkiye yararına gizli operasyonlar yApıyoruz .bizimle çalışırsanız seviniriz felan söylediler . Şaşırdım bi o kadarda sevindim . Tabi ki de kabul ettim . Onlarda hemen çağırdılar beni . Ben giyinip biletimi almaya gittim . Geri dönüşte ahmeti gördüm. Benden ilerdeydi . Koşup yetiştim.
+ selam sana güzel bi haberim var ?
- ne
+ ben çalışmaya konya ya gidiyorum biletimi aldım bugün gidicem dedim bişey demedi bende " hadi görüşürüz hakkını helal et , ben ediyorum " dedim . İki üç adım attım ahmet
- seni seviyorum dedi . Sanki başımdan kaynar sular boşalmıştı.

Beğenip yorum yapalım lütfenn
Umarım beğenirsiniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MERHABA GEÇMİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin