1. fejezet Egy új világ

4 0 0
                                    

Kedves szereplőnk története, az iskolában kezdődik egy "csodaszép" hétfő reggelen. Az osztálytermekben már gyülekeztek a padsorokban az izgatott tanulól. Na jó... Kit akarok becsapni. A diákok verték a fejüket a padba az unalomtól. Na de ennyi a felesleges beszédből.June épphogy belépett az osztályterembe, Lennon egyből letámadta.
-June! Gyere, gyere, gyere! -ismételgette Lennon izgatottan.
-Mivan? -kérdezte sokkos állapotban June. -Valami történt? Rosszul vagy?
-Nem dehogy! De ezt látnod kell! -Mondta izgatottan, miközben kiráncigálta Junet az udvarra. Az udvaron egy kerítése mutatott, miközben izgatottan így szólt:
-Átmászol?
-Aha- mondta June vállatvonva
-Tényleg?
-Nem- Mondta, miközben már épp meg akart fordulni, de Lennon megfogta a kezét
-Várj! Nem látod?
-De
-Na? Mi van ott?
-Fű. Ráadásul nem is a jófajta- Mondta June sértődötten
-Nem te idióta! Nem látod azt a zenedobozt?
Lennon egy szépen ki díszített zenedobozra mutatott. A doboz méhekkel volt díszítve, de alig lehetett látni a fűtől.
-Ha kihozom neked békén hagysz? - kérdezte June unott képpel. Lennon csak bólintott és June egyből elkezdett mászni a kerítésen. Amikor visszaért a dobozt odadobta barátjához és ezt mondta:
-Remélem most már boldog vagy
-Sokkal boldogabb mint hinnéd! - Amint Lennon kimondta ezt a mondatot, már húzta is fel a zenedobozt. A doboz belsejében méhecskék voltak, ahogy mentek fel és le. Ám egyszer csak a zenedoboz szikrázni kezdett. Lennon rögtön elhajította a dobozt és így kiáltott:
-ROBBAN!
Majd vakító fény fedte el őket.
-Lennon.. Lennon! Fent vagy?
Ébresztette fel egy halk hang a "robbanás" áldozatát.
-Mi.. Mi történt? -kérdezte Lennon barátnőjét miközben megpróbált felkelni.
-Mi van a ruháddal? - Kérdezte nem véletlenül, hiszen teljesen más ruha volt rajta. Gesztenyebarna haja és aranysárga szeme megmaradt, de teljesen középkori ruhát kapott, pontosabban: Egy hosszú bőujjú inget hordott, barna fűzővel és fekete nadrággal. Csizmája kopott volt, de még mindig elegáns. Nagyjábol ugyanaz volt Lennon is, annyi kivétellel hogy neki nem nadrágja, hanem bokáig érő szoknyája és rövidojjú ingje volt.
-Te miért kaptál szoknyát és én meg nadrágot? - kérdezte June felháborodottan.
-Talán azért mert az univerzum azt hitte hogy fiú vagy
-A hajam miatt?
-Talán.... Én mondtam hogy ne vágasd le.
-Akkor dögöljek meg a melegben? - Kérdezte June ismét felháborodottan.
-Ha neked is hosszú hajad lenne, akkor te is kaptál volna ilyen kekszi szalagot. - Mondta Lennon hátrafordulva mutatva az ébenfekete hajában ékeskedő smaragdzöld szalagot, amelyik tökéletesen illett a szintén smaragdzöld szeméhez.June csak megforgatta a szemét.
-Oké, de ki kell derítenünk hogy- akadt meg June szava hirtelen
-Mi van? - kérdezte Lennon majd ő is megfordult. A hátuk mögött egy hatalmas kék sárkány volt, fehér szemekkel. A lányok mindketten be hunyták a szemüket és imádkoztak hogy a sárkány akivel farkasszemet néztek vak legyen.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 29 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A zenedobozOnde histórias criam vida. Descubra agora