Saat 10.05
Ekip hastaneden ayrılıp büro amirliğine doğru yola çıkmıştı.Öğrendikleri son dakika haberi olayın seyrini değiştirmiş,ve vakayı daha da tertipli incelenmesinin önemini göstermisti. İşin ilginç yanı önceki olaylarda en bir kaç saat icinde ellerinde şüpheli yada delil olurdu. Bu şekilde olayla ilgili durumlar ortaya çıkardı. Fakat 2 gündür herhangi bir iz bile bulamamışlardı .Olay yeri incelemede durum hala aynıydı . Tek şüpheli denebilecek görevli ise cehennemin dibine girmişti sanki . Onun dışında merkeze gelen bir ihbar da bulunmuyordu. Arabaya binildiginden beri çıt cıkmayan ortamda ilk sessizliği İlkin bozmuştu:
"Şimdi böyle boş boş bekleyecek miyiz? "
Ebrarda arka koltuktan ona katılarak "İlkkan haklı. Bizim de elimiz armut toplamıyor!" demişti.
Arkadaşının sorusuyla ona yan bir bakıs atan Zehra ise şöyle cevap vermişti:
"Daha iyi bir fikrin varsa uygulayalım o zaman . Evet yeni istihbaratı yada ihbarı beklemekten başka şansımız yok . Ayrıca ortalıkta kesin durum bulunmuyorken hareket edemeyiz .Bunu en iyi siz biliyorsunuz!".
İlkin ise sinirle kafasını sallayıp "s*k*rler böyle işi"demekle yetinmisti.
Zehra ise ekip arkadaşlarina nazaran daha sakindi ama oda stresliydi. Sadece duygularıni belli edip ortamı germek istemiyordu. 15 dakikalik bir yolun ardından -neyseki kestirme istikametten gitmişlerdi- büro amirliğine varmışlardı. İçeriye girdiklerinde danışmadaki görevli personele karşılıklı selamlaşma ve fasıldan sonra herhangi bilgi yada ihbarın gelip gelmediğini sorduklarinda ise ilginç bir yanıt almışlardı:" Az önce buraya yakını hakkında kayıp başvurusu yapmaya bir bayan geldi komiserim.Ciddi bir durum olabilecegini düşündüğümüz için siz gelene kadar odaya aldık.Sizi bekliyor."
Duyduklari haberle sevinen ekip hemen görevliye "anlaşıldı diyerek odaya doğru ilerlemeye kararlaştırdılar .En azından başvurunun şu an ki olayla ilgili olmasını temenni ediyorlardı....
---------------------------------------------------
"Kadın cinayetleri Asayiş Büro Amirliği "Kayıp Başvuru Kabul Odası
Saat 10.07
"Öncelikle hoş geldiniz. Adli otopsi raporu incelemek için hastanedeydik o yüzden kusura bakmayın ".
"Hoşbuldum !Yok sorun değil ! Ben bir kayıp başvurusu yapacaktım zaten".
"Tamamdır o zaman İlk öncelikle adınızı soy adınızı öğrenebilir miyim?
"Sibel Meriç "
"Peki! Kayıp başvurusu yapacağiniz kişinin adını öğrenebilir miyim ?"
"Leyla Cevher adına kayıp başvrusu yapacağim".
Kadının sakin konuşmasını pür dikkat dinleyerek soru soran Zehra ve arkadaşları sakin ama bir o kadar merak içinde karşısındaki kişiden gelecek istihbaratı bekliyorlardı.
"Peki başvurusunu yapacağiniz hanımefendiyle yakınlığınız nedir".
"Yakın bir arkadaşı oluyorum".
"Başka bir yakını yok mu bildiğiniz ?"
Kadın gelen soruyla biraz ürkekçe cevap vermişti:
"Var ama onlarla son zamanlarda pek münasebet içinde değiller".
Anladım diyerek başını sallayan Zehra ise şu soruyu sormuştu:
"Nedenini biliyor musunuz?
"Ailevi meseleler diyelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terzi [HanZeh / GxG /G!P]
ActionZehra Güneş , İstanbul Asayiş Şube Müdürlüğü "Kadın Cinayetleri Asayiş Büro Amirliği" ekibinin başındaydı. Hande Baladın ise ülkede tanınmış başarılı bir terzi. Bu ikili çok başka hayatlar yaşasada , kaderin zıt insanları bir araya getirme huyu va...