2. Bölüm: Yeni Bir Hayat

10 2 11
                                    


—Şimdiki Zaman—

Hannes-san Eren'i oradan uzaklaştırırken Erenin son gördüğü şeyler Bayan Yeager'in bedenini koruyup diğer devlere saldıran bir devdi.

Bu bile erenin içine su serpememişti. O dev büyük ihtimalle daha çok yemek işin savaşan bir anormal olandı.

Annesi kesin ölmüştü.

İstediği kadar ağlasın, bunlar gerçekti. Herkesin korktuğu ama kabullenemediği gerçek: İnsanlık kaybetti.

Eren gözlerindeki korkuyu gizleyemiyordu. Şokun etkisini biraz olsun atlattığında Hannes'in kafasına vurdu.

-Eren? Ne yapıyorsun? (Hannes)

-Birazcık daha zaman verseydin annemi kurtarabilirdik! Bunu ne hakla yaptın?! (Eren)

Eren Hannes'in kafasına vurdu

-Birazcık daha zaman verseydin annemi- (Eren)

-Yeter artık!( Hannes)

Hannes omzunda tuttuğu Eren'i yere attı. Mikasa Eren'in yere düştüğünü görünce hemen onun yanına koştu.
...

-Eren...anneni kurtaramamamın nedeni...bunu yapacak gücünün olmamasıydı. (Hannes)

Eren Hannes'e bir yumruk salladı ama Hannes onun yumruğunu tuttu.

-Ben...Ben devle yüzleşemedim...çünkü korkmuştum!

Hannes ağlamaya başlatınca Eren yumruğunu indirdi. Hâlâ ağlasada Hannesi suçlayamayacağını anlamıştı.

...

Armin arkadaşlarını görmek için etrafa bakınıyordu. Gemiye binmişti ama dedesinden başka kimse yoktu.

-Armin otur. (Armin'in dedesi)

-Ama Eren, Mikasa ve Ellie hâlâ gelmedi.

Armin geminin girişine baktı. O sırada Eren'le Mikasa'yı gördü.
-Gelmişler! (Armin)

Ama onu durduran bir şey oldu.
-Ellie...? O gelmemiş. (Armin)

-Şimdilik uğraşmayı bırak. Zavallı insanlar. Yüzlerine bakarak bile neler olduğunu anlayabilirsin. Arkadaşın içinse... (Dede)

Armin dondu kaldı. En kötüsünü düşünmek bile istemiyordu. Oldukları gemi haraket etmişti ama Ellie hâlâ yoktu...

O sırada büyük bir gürültü duyuldu. Adımlarının sesi Gemiden bile duyulan bir devdi bu, tüm gücüyle koşup geçidi yıktı.

Zırhlarla kaplı bu 15 Metrelik devin arkasında başka bir 15 metrelik dev daha geldi ve o dev'e saldırdı.

Eren bu devi hemen tanımıştı.

-O... (Eren)

Kadın dev Zırhlı deve saldırırken tüm gücüyle bağırdı. Gemideki herkes kulaklarını kapayıp biraz olsun kulak zarlarını korumaya çalıştı.

Işık yayan altın sarısı saçlarıla, mavi gözleri ve tüm vücuduna yayılmış yarık gibi görünen parıldayan yara izleriyle O dev tek kelimeyle Yaralı dev lakabına yaraşırdı. Vücudununda bu kadar yara olan ve başka devlere saldıran bir dev insanlara tekrardan ne kadar bilgisiz olduklarını hatırlattı.

Yaralı dev zırhlı devle kavga ederken, zırhlı dev birkaç kabuk zırhı kopunca geri çekildi ve kaçmaya başladı. Yaralı dev ise onun peşinden koşsada bağırışlar devam etmediği için büyük ihtimalle zırhlı dev kaçmayı başarmıştı.

...

—-Eren'in Bakış açısı——

Gemi haraket etmişti. Mikasa ve Eren devlerin onlardan  sonra bölgeyi nasıl istila ettiğini izlemekten başka bir şey yapamadı.

Attack on Titan: İnsanlığın SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin