Bir süre sonra Aaron geldi ve kapıyı açmam için yalvarmaya başladı.
"Aidan lütfen aç şu kapıyı hiçbir şey sandığın gibi değil"
"Başka ne sanmam gerekiyordu Aaron gözümün önünde seni öptü"
"Yalvarırım kapıyı aç. Açıklamama izin ver, sende annemin babama yaptığı gibi yapma"
Bunu söyleyince biraz yumuşadım ve kapıyı açtım.
Aaron sarılmak için bir hareket yaptı, kendimi geri çektim.
"Seni dinliyorum"
"Sende gördün o tarafa bakmıyordum onun Emilia olduğunu görmedim"
"Neden geri çekilmedin?"
"O an şoktaydım donakaldım yemin ederim"
"Bu yaptığın hatayı değiştirmez yinede ben bir süre kendi evimde kafa dinlesem iyi olur"
"Peki Aidan sen bilirsin"
Evden çıkıp taksiye bindiğimde bir süre gelmeyeceğim bu malikaneye son kez baktım. Gözlerimden akan yaşları ellerimle sildim.
Evime geldiğimde üstüme rahat bir şeyler giyip odama gittim. Belki kafamı dağıtır diye film izlemeye karar verdim.
Ama anlamsız, olanlar bir türlü gözümün önünden gitmiyordu.
Kendi evimde belki 1 belkide 2 hafta kalacaktım bu yaşanan şeyi tamamen kenara bırakmam pek kolay olmayacaktı.
(1 Hafta Sonra)
Aaron'sız 1 hafta geçmişti benim için zor olmuştu ama hâlâ ona kırgındım.
Bir taraftan acaba Aaron bensiz nasıl diye düşünmeden de edemiyordum.
(Aaron'ın anlatımından)
Bugün Aidan olmadan 1 hafta geçmişti. Ne yemek yiyor ne de odamdan çıkıyordum, o gelmeden kimseyle konuşmak istemiyordum.
"Oğlum lütfen çık artık odandan, aşağı gel de bir şeyler ye"
"Aidan bu eve gelene kadar hiçbir şey yemek istemiyorum"
"Peki Aidan'ı arayacağım ve buraya gelmesini isteyeceğim"
Babamın söylediği bu cümle heyecanlanmamı sağlamıştı. Eğer gelirse sevdiğim kızı tekrar görebilecektim.
Şu an istediğim tek şey Aidan'ın gelmesiydi, o benim her şeyim.
(Aidan'ın anlatımından)
Kahvaltı yapmak için mutfağa geçeceğim sırada telefonum çaldı. Arayan bay Darrel'dı.
"Bay Darrel her şey yolunda mı?"
"Aidan lütfen artık gel kızım Aaron iyi değil öfke nöbetleri arttı hiçbir şey yemiyorda"
Biraz duraksayıp düşündüm, ona verdiğim bu ceza biraz fazlaydı sanırım.
"Pekala bay Darrel geliyorum"
Telefonu kapattıktan sonra hazırlanıp malikaneye doğru yola çıktım.
Burayı tekrar görünce içeride Aaron'la karşılaşacağım aklıma gelmişti ve nedensizce heyecanlanmıştım.
Aaron'ın kapısının önüne geldiğimde bay Darrel'da ordaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kişisel Asistan
Teen FictionAidan adındaki genç kız zengin bir iş adamının oğluna kişisel asistanlık yapmaya gidiyor, asistanlık yaptığı genç adama aşık olacağını bilmeden..