Part 29

3.3K 113 10
                                    

بسم الله الرحمن الرحيم

** ( الحب كلمة صغيرة سمعتها فأعجبتني ... جربتها فقتلتني)**
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
غرام : ماما .... جيسي ... نيار .... صقر روحتو فين ...؟؟ والقصر عتمه ليه كده .. غرام بخوف : ص صقر انت فين 🥺😰 .... هنا اشتعلت الاضواء مع صراخ الجميع بفرح ....

مايان  : كنا عايزين نطول بس نعمل اي في ابو قلب حونين ده 😒

نيرمين : دلوقتي تبقي زيها يا عين امك وعندك ابو قلب حونين واقف اهو

فادي : طبعا يا خالتو قلبها الحونين وكل حاجة اومال اي دي العشق

مايان وهي ترسل له قبله في الهواء : حبيبي احبييييي 😘

نيرمين : قطعتو على بعض بصل بلا هم

نيار : اتفو علي دي علاقة قذرة .... ضحك الجميع وبدأو في الاحتفال بحب وسعادة مثل كل العائلات ... ولقد عوض نيار عن ذلك العذاب التي كانت تعيش فيه ... لكن هل سيدوم هذا العوض وهذه السعاده ؟؟
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
بعد مرور ثلاث شهور تغيرت بيهم اشياء كثيرة مثل نيار التي تغيرت واعطت جدها تعويض عما فعلت بالقصر وكانت سعيده وسط العائلة والكل يبادلها الحب خصوصا رائد الذي كان يعشقها وهي كذالك اصبحت تعشق رائد اكثر واكثر حب ابدي وبجنون ... لكن رائد لم يتغير فأصبح يغار عليها اكثر ولا يجعلها ترتدي ملابس جريئة او مفتوحه جميع ملابسها مغلقة .. لا تفعل شئ دون اذنه فأصبح نصفها الثاني ... وتم تحديد زواجهم بعد ثلاث شهور .. هذه المهله الذي طلبها منهم فهد حتي يجهز لها فستان زفافها لانها شخص مميزه للغاية للفهد سيفعل كل ما بوسعه حتي تكون اجمل عروس سيراها العالم كله .. كان حزين وسعيد في نفس الوقت علي حبه الذي لم يكتمل وسعيد لانها سعيدة و وسط عائلتها .... اصبحت غرام في شهرها الرابع و صقر يهتم بها اكثر واكثر وتغيرت فاطمة وربيع ... اصبحا يحبا العائلة بشده وكانت هذه حياتهم السعيدة ... تم خطوبة ميرنا و زين  وجيسي و عمر وميليسا و اشهب ... واليوم يكون زواج كلا ميلا و ايهم و اشهب وميليسا مايان و فادي كارما و سليم ....

نيار : اي يا بنات اهدو شوية

ميرنا : زمانه جي مش عارفه موترين نفسكم ليه

كارما : الفرح بعد تلات ساعات ولسه فساتين الفرح موصلتش مش عارفه فهد اول مرة يتأخر كده

ميلا : معقولة ملحقش يخلصهم 😰😰... فهد من خلفهم عيب عليكم الفساتين اهي جاهزه

جيسي : يالهوي يا فهد اي التأخير ده

فهد : معلش ... والله انا كنت هعمي انا منمتش بسبب الفساتين دي انتو متخيلين انا قعدت ثلاث شهور بعمل فيهم دول مش واحد يعني دا مشاءالله ليكم كلهم ...

كارما : والله عارفه اننا ضغطنا عليك جامد يا فهد بجد شكرا 🥺

فهد : انتو بس تأمروا يا جميلاتي انتو عارفين غلاتكم .... يلا بقا اجهزو عايز اشوف الفينش

عاشقة الظلام ( سبع بنات)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن