-1-"Karanlığımdan Kaçıyorum"

8 3 2
                                    

"Bu hikâyedeki herşey
bir kurgudan ibarettir."

Dinlenecek şarkılar;
Yedinci Ev:Anlat ona
Sufle:Pus
Hazan Vakti

İyi okumalar dilerim.

Herkes geçmişinden kaçmaz mıydı zaten,herkesin illa ki bir zorlu süreci olmuştur bunda hemfikiriz.Geçmişimi unuttum.

Benim,Bilya Zalan.

Kalan bir geçmişin hesaplarını veriyorum ama bilmeyerek. Sadece bana denilenleri biliyorum. Sıkıcı bir geçmişim varmış yani yaşarken bilemiyorum ama sıkıcıymış gibi geliyor bana, çoğu düşünce beni bilinmeyen düşüncelere mahkum ediyor.

-Bilya,kalksana kızım ya saat 10.30 bak kovulursan evdeki tüm temizliği sana yaptırırım haberin olsun.
-...
-KALKSANA LAN!
- (Uyandım)Bende diyorum ki başımda Zebellah gibi dikilen Jale Hanımefendi nerede kalmış? KIZIM NE DİYE BAĞIRIYORSUN BİR KERE DE İNSAN GİBİ UYANDIRMAYI DENESENE!
-Tabi canım ben direkt odaya pat gibi girdim sana bağırmaya hıncımı çıkarmaya değil mi?SEN MAL MISIN LAN KAÇ SAATTİR SESLENİYORUM SANA KALK DİYE. SANA BİR DAHA İŞ BULMAKLA ZAMANIMI HARCAYAMAM. BENİ SİNİR ETME KALK GİT İŞİNE.
-Tamam Zebellah.
- Bilya,bak dayak yersin.

Evet bu da benim 3 sene boyunca yanımda olan kuzenim yani Jale.

Anlattıklarına göre biz aslında birbirimizden nefret eden iki yabancı gibiymişiz ama sonra ne olduysa artık Jale bir anda iyi davranmaya başladı ve İzmir'de ayrı eve çıktık.İlk başlarda inanmadım bunun altından bir iş çıkacağını düşündüm.

Her neyse,Jale benden sadece 2 ay büyük kendisi 19 yaşında benim doğum günüme bir kaç hafta var sadece, "17 Şubat"hem doğum günüm hemde annemlerin hayatını kararttığım bir gün. Dediklerine göre...

Jale'nin bağırarak uyandırması sonucunda kalktım kısa sıcacık bir duş aldım ve giyindim,siyah deri ceket içine siyah bir body,altıma siyah kumaş pantolon ve siyah bot,kızıl saçlarımı enseden bir topuz yaptım.

Ha bu arada klasik bir kafede çalışıyorum maaşı biraz az olsa da yetinmeye çalışıyoruz. Tabi kılıbık patronum 1 bardak kırdığım için beni kafeye daha erken çağırıyor ayrıca çok cimri ve hoşnutsuz bir adam gerçi adam demeye yazık olabilecek türden. Herneyse yola çıktım yanımda çok bir miktar olmadığı için taksiye binemedim ve otobüse binmek için durağa doğru yol aldım.

İş yerine gelmem uzun sürmedi ve çabucak geldim,hemen işe koyuldum.

Yan masada oturan resmen 25'inde garip bir adam bana bakıyor ve çok rahatsız edici gözle taciz ediyor sanki mal herif. Ters bakış attım ama önüne dönmedi,aptal sanırım ve yanına gidiyorum.

-Pardon beyefendi ne alırdınız? (sert konuşmamda sakıncası yok gibi)
- Aslında,sizinle konuşmak istiyorum Bilya Hanım.

Cebinden cüzdanını çıkardı.Komiser, Birkan SAVAR.Açık konuşmak gerekirse biraz tırstım çünkü geçmişimi bilmiyorum.

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin