"Olumsuzluk Sebebim"

4 2 2
                                    

"Bu hikâyedeki herşey bir
kurgudan ibarettir. "

Dinlenecek şarkılar;

Cem Adrian:Herkes gider mi?
Kahraman Deniz:Garezi var
Candan Erçetin:Annem
Emre Aydın:Sen beni unutamazsın

İyi okumalar dilerim.

Kafamdan aşağı kaynar sular döküldü sanki,inanamadım inanılacak gibi değildi çünkü annemi ben emin ellere teslim etmiştim böyle bir şeyin olanaksız olması gerekir.

-Yalan söylüyorsunuz...
-Annenizi aradık ama ulaşılamadı. Ekip gönderdik huzur evine ama yoktu,fark edilmemiş. Bunun sizinle bir alakası var ? Kısık gözlerle bakmaya başladı şüphe duyarmışcasına.

Bana bunu nasıl söyler. Ben anneme nasıl böyle bir kötülük yaparım nasıl bunu düşünebilirler! En önemli soru ise annem nerede ya babam aldıysa elinden sağ çıkmaz...

Sanki böyle bir yumru var nefessiz kalmamı sağlıyor gibi "SİZ NE SAÇMALIYORSUNUZ!BENİM ANNEM ORTADA YOKKEN VE BENİM DAHİ HABERİM YOKKEN BANA ANNENİZİ SİZ Mİ KAÇIRDINIZ DEMEYE ÇALIŞIYORSUNUZ!"

Adam aksine benden daha sakindi, sinirlenmemişti. Gerçi böyle bir tepki normal karşılanır zaten. "Bakın öncelikle sakin olmalısınız ne kadar bağırsanız dahi bu şekilde bulunmayacağını siz de biliyorsunuz. En önemlisi ise bu şekilde bir şey bulamayız biraz detaylı anlatın annenizle son zamanlarda bir değişiklik ya da bir farkındalık var mıydı?"
Tekin bir adam değil gibi. Ne saçmalıyorsun Bilya, Devletin memuru.

Aklıma bir bir konuşmalarımız geldi.

***
Bir ara hemşireyi aradığım zaman anneme vermesi gerektiğini söylemiştim. Saat gece 21.00 falandı. O gece aşırı derecede bir korku sarmıştı bedenimi ve çözümü annemde aramıştım. Anneme vermesini söylediğimde ikiletmemiş, telefonu anneme vermişti ve telefon hoparlörde değildi ne yazık ki. Anneme:
"Anne, bu gece çok korkuyorum bana ninni okur musun lütfen?" demiştim o da anne yüreği işte tamam demişti. Telefonu çok uzatmadan kapatmıştım. Biliyordum, beni her türlü bir yerden arayacağını. Aradı. Bana ninni söyledi, güzel güzel o özlü sözlerinden söyledi ve uyudum...o gece onun sesiyle o rahatlığıyla uyudum.

Anılarımız gözümün önünden bir hız treni gibi geçiyordu. Her şey gerçekten bitmiş gibi ama hâlâ bir umudum var.

"Bilmiyorum son zamanlar da canı acıyormuş gibi ses çıkarırdı kısık sesle inleme gibi. Bakın annemin anlattığı gibi o adam annemi alıp kaçırdıysa,nolur onu bulun ben yapamam ona birşey olursa ben yaşayamam...bilmiyorum Allah kahretsin ki bilmiyorum."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÖNGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin