Mert şirkete gitmişti. Odasına geldiğinde asistani Çağla geldi.
Ç: Mert Bey Mert Bey
M: şşşt sakin bee noluyor savaştamiyiz
Ç: ş.. Şey Mert Bey biz biz o ünlü manken Afra Saraçoğlu ile çalışmak için teklif yapmıştık ya Afra hanim görüşmek istiyormuş
M: tamam tamam ben görüşürüm sen onlara şöyle Mert Bey kendisi görüşecekmiş de.
Ç: tamam Mert Bey izninizleÇağla odadan çıkmış. Mert Afranin ünlü manken olduğunu biliyordu ama hiç görmemişti telefonunu eline aldı nerden bulabilirim derken İnstagrama girdi. Afra Saraçoğlu diye yazib hesabına girdi Afrani ilk kez görduğu anda kendisiye bişey olmuş gibi hissetti kalbi hizla atmaya başlamıştı Mert kendiye geldi..
M: hayır Mert sen aşk insanı değilsen hem ... Hem ilk gördüğünde aşık olcakta değilim kendine gel...
-----------------
Afrayla görüşeceği zaman gelmişti. Mert öğlen gibi görüşeceği yere gitmiş Afrani beklemeye başlamış
M: bir bakabilirmsiniz?
G: buyurun efendim?
M: bana bir tane kahve sade olsun lütfen
G: tamam başka bir isteğiniz?
M: yok teşekkür ederimBirazdan sonra Garson Mert'in kahvesini getirmiş. Mert tarafa bir kadın gelmeye başlamış
A: Merhaba Mert Ramazan Demir sizmisiniz?
M: e ee evet evet benim benim Afra Saraçoğlu dimi?
A: evet
M: memnun oldum oturun gelin
Afra Mert'in karşısına geçip oturmuşM: bişey istermisiniz?
A: yok teşekkür ederim
M: tamam o zaman hemen size teklifimi söyliyim
A: evet dinliyorumMert teklifini anlatmiş
A: tamam o zaman ben bugün yada yarın heber vericem.
M: Peki olur umarım kabul edersiniz!
A: umarım görüşürüz Mert Bey
M: Görüşürüz Afra hanım----------------
Mert'in gözündenOğlen gibi göruşuceğimzi yere gittim. Sade güzel bir yerdi. Afra hanımı beklerken kendime kahve aldım kahvemi yudumlarkan ben tarafa güzel bir kadın gelmeye başladı evet o, o kadındı ben Instagram'da gördüğüm o yeşil gözlü Kumral saçlı o kızdı. Bir anda heyacanlanmaya başladım. Yanıma geldin Mert Ramazan Demirmisiniz diye sordu karşısında kekleyerek kalmıştım zar zor cevap verdim. Sonra bişey istediğini sordum. O da istemediğni söyleyince hemen teklifimi söyledim. Biraz düşündü. Sonra yarın yada bugün cevap vereceğini söyledi ve gitti. Bence kabul eder. Ama neden ben onu gördüğümde heyecanlandım ve bu zamana kadar kaç tane büyük toplabtilar yaptım ama biride bile keklememiştim ama o zaman kendime be olduğunu anlamadım...
------------------
Afra'nin gözünden
Derya aradı ve bugün Demirlerin şirketinin sahibi Mert Ramazan Demir kendisi beninle görüşmek istediğini söyledi. Kabul ettim, eve gidip duş aldıktan sonra hazırlandım. Öğlen gibi görüşeceğimiz yere gittik. Masada yakışıklı genç bir insan vardı İnstagrmada gördüğüm kadarıyla o Mertdi. Yanına gittim. Şirket sahibi oldsada takım elbisesi giymemişti. Üstünde bol bir siyah gömlek ve siyah oantolon vardı. Gömleğinin 3 düğmesi açıktı ve göğsü görünüyordu ve onu daha karizmatik eden bir kolyesi vardi. Karşısına oturdum. Hemen teklifini bildirdi aslında ben beğenmiştim hem iyi para veriyorlardı aslında ben okeydim ama yinede düşünmem gerekdi yarın yada bugün cevap vericem diye mekandan çıktım. İstemsizce kalbım hızla atıyordu...
••••••••••••••••••••••••••••••••°°°⌀°°°°°°°⌀°°°°°
İyi günleeeeeer🤓💕
Nasılsınııız?
Bölüm nasıldı????
Görüşürüz 🪄🤍