1. ,,Uda się?"

77 2 4
                                    

Wracałam już do domu od mojej przyjaciółki, znowu mam tam wracać? Nie mogę się doczekać jak już będę mogła się wyprowadzić lub w najgorszym wypadku uciec. Szłam, i szłam, byłam dopiero w połowie drogi. Spojrzałam w mój telefon za 4 tysiące, bogata rodzina czego można było się spodziewać? Włączyłam go i zobaczyłam że jest juz 19:14...

-Kurwa...- powiedziałam do samej siebie, miałam o 19 być już w domu.

Bałam się że ojciec mi coś zrobi, chociaż jeśli się znowu upił to traci poczucie czasu, jednak moja mama pewnie się martwi czy wogóle żyje.
,,11 nieodebranych połączeń od: Mama🫶🏼🫶🏼" Napewno się martwi, przyspieszyłam tępo, szłam szybko, szybciej, i jeszcze szybciej, zaczęłam biec, biec, i biec, biegłam wystraszona przez długi chodnik. Wbiegłam na zakręt i wpadłam na jakiegoś chłopaka który szedł patrząc się w telefon, wychodzi na to że chyba skręcał w prawo gdzie ja biegłam. Wpadłam na niego i przewróciłam sie do tyłu.

-Ahh... kurwa ała- powiedziałam przy tym sycząc z bólu.
-O boże przepraszam! Patrzyłem się w telefon i nie zobaczyłem jak wybiegasz!- powiedział chłopak, włożył telefon do kieszeni i podał mi rękę. Było na tyle ciemno że akurat włączyły się lampy na ulicach więc zobaczyłam jego twarz, miał czarne warkoczyki, białą bandane na głowie, duże czarne spodnie, białą koszulkę i czarną kurtkę która była rozpięta.

-Wszystko spoko? Nie boli cię głowa?- był bardzo opiekuńczy co lubiłam w chłopakach, było to dla mnie urocze.
-HEJ TOMMY!!- ktoś krzyknął za chłopakiem na którego wpadłam.
-Tom próbujesz wyrwać następną laskę?! HAHAHAHA- znowu ktoś krzyknął jednak był to inny męski głos, dwójka tych chłopaków śmiała się z ich komentarzy w jego stronę.
-Oh Tom miałeś pójść do sklepu po picie, jedzenie i fajki!!- powiedział 3 chłopak, nie widziałam ich ale po ich głosach i komentarzach mogłam wywnioskować że są trochę pijani lub się naćpali. Chłopak w warkoczykach uśmiechnął się opuścił głowę w dół i zaczął chichotać. Odsunął się i obrócił w stronę 3 głosów, zobaczyłam 3 chłopaków którzy już dosłownie byli obok nas, pierwszy miał czarno-białe nie za długie dredy, drogi miał też czarne krótkie włosy, takie normalne i okulary z grubą czarną obramówką, a trzeci miał długie brązowe.

-Jeszcze raz przepraszam, czekaj wynagrodzę Ci to. Daj mi swój numer? Jak coś nazywam się Tom.- po przestawieniu mi się uśmiechnął się do mnie takim sprytnym uśmieszkiem, a ja zrobiłam minę mówiącą ,,Nazwisko?".
-Kaulitz, a reszta to Georg Listing, Gustav Schäfer i Bill Kaulitz.- powiedział Tom.
-Macie takie same nazwiska?- zapytałam zdziwiona.
-Bliźniaki!- powiedział podekscytowany Bill.
-A panienka jak się nazywa?- zapytał Georg, no było widać że coś pił.
-Umm Mia, Mia Müller.- zawachałam się.
-MIA MÜLLER?!- krzyknęli wszyscy.
-Ej to prawda że tylko twój tata pochodzi z Niemiec a mama z Anglii?- zapytał Bill.
-Tak. Ej słuchajcie już się muszę zwijać, o tu masz mój numer. Paa!- wiedziałam że będę mieć w domu piekło ale naprawdę fajnie mi się z nimi gadało, kto wie może poznamy się bliżej.

Weszłam do domu, do tego przeklętego piekła, była godzina 19:38. Otworzyłam dzwi I jak moja mama zobaczyła mnie, całą i zdrową wchodzącą do środka przybiegła i się we mnie wtuliła.

-Przepraszan mamuś.- powiedziałam
-Wszystko dobrze? Nic ci nie jest?- zapytała, martwiła się o mnie, chociaż ktoś.
-Tak wszystko dobrze, wpadłam na jakiegoś chłopaka po drodze i się zagadałam.- powiedziałam śmiejąc się przy tym.
-Tata śpi, słuchaj powiedz Elli że ma się pakować, ty tak samo.-
-Wyprowadzamy się?- zapytałam podekscytowana.
-Tak. Ale bez tego psychopaty. Pakójcie się tylko szybko!- powiedziała a ja automatyczne pobiegłam do pokoju Elli jej to powiedzieć a potem do swojego się pakować. Jak skończyłam poszłam do Elli, ona tak samo jak ja wzięła najpotrzebniejsze rzeczy i dużo ubrań, była spakowana więc razem z walizkami zeszłyśmy na dół do mamy.
-Uda się?- zapytałam mamę.
-Oczywiście.- odpowiedziała z uśmiechem na twarzy.

_____________________________________________
No a więc w tym rozdziale jest jak narazie taki wstęp, Mia już poznała Toma🥴 No ciekawe co się dalej wydarzy cn? Widzowie z tt proszę się zgłosić w kom bo chcę wiedzieć kto z was przybył!!💋

Krwiste serce // Tom Kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz