Hikayeme hoş geldiniz.Hikaye benim hayal ürünümdür.
Hikayeye geçmeden önce oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Aşk Din Dinlemez:
1.Bölüm: Akşam Namazıİyi Okumalar.
➿
Okunan sabah ezanı ile elimdeki Yasin-i Şerif-i kapatım. Yanımda bulunan masa'nın üzerine koyduğum yasin ile yatağından kalkıp abdest'imi tazelemek için kolidorun sonundaki banyoya ilerledim.
Abdestimi aldığım zaman namaz kılmak için odamdaki seccadeyi yere sererken kapım iki kere tıklatıldı.
"Gel," diyerek arkamı döndüğüm zaman eşarbı ile başımı örten ev arkadaşım Sevde ile göz göze geldik.
"Sabah şereflerin hayırlı olsun Mine," dedi Sevde ve odaya iki adım atıp durdu. "Senin de Sevde." Sevde yüzündeki gülümseme ile seccademe bir bakış atı.
"Bende abdest alayım beraber namaz kılalım mı?" Sevde'nin teklifi ile yerde olan seccadeyi katlayıp kaldırdım. "Hadi o zaman ben içerdeyim." Sevde gülerek odadamdan çıkınca bende elimdeki seccade ile salona ilerledim.
Günün ilk ışıkları içeriye vururken kapalı olan perdeleri açıp şehire baktım. Sokaklarda olan insanlar işlerine yetişmek için koşturuyorlardı.
Gelen atak sesleri ile arkamı döndüm. Sevde eşarbın önünü bağlayan Sevde ile koltuğun üzerine koyduğum seccadeyi aldım. Sevde kendi seccadesini yanıma serdi.
"Şimdi den Allah kabul etsin." Dedim. Sevde de bana bakıp, "Seni de kabul etsin." Tekbir getirip başladığımız namazın ilk iki rekat olan sünnet'i kıldık.
Daha sonra tekbir getirip iki sünnet farz'ı kılıp selam verdikten sonra seccadenin üzerine bağlı olan tesbihimi alıp çekmeye başladım. Sevde ise parmakları ile çekerken gün ışığı biraz daha doldu içeriye.
Çektiğim tesbih ile yan tarafıma bulunan Secdeye döndüm. Oda eleri ile çekmeye bitirip elerini yüzüne sürdü. "Allah kabul etsin arkadaşım." Sevde bana baktı. "Seninde Allah kabul etsin Mine." Oturduğum seccadenin üzerinden kalktım. Eğilip seccadeyi topladım.
Sevde elinde tutuğu seccadeyi koltuğun üzerine koydu. Bende elimdeki seccademi arkamda kalan küçük masanın üzerine koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DİN DİNLEMEZ
Teen FictionBeyaz eldivenli elimi ona uzatım. Oda elimi sanki hayalinde tutuyor gibi yapıp elerimzin arasında biraz mesafe kalacak şekilde durdurdu. "Mine, sen; Allah'ın en güzel nimeti'sin. Ve bu nimet sadece bana farz ve sadece benim cennetimsin." Hayali bi...