O mnie

28 0 0
                                    

Nazywam sie Gwiazdka Serenity Tsukino jestem Grecką księżniczka oraz boginią słońca i księżyca oraz gwiazd.Moj ulubiony kolor to różowy i złoty .Urodzilam sie 25.11.1880 w Nowym Orleanie Moja mama nazywała sie Selene była boginia księżyca oraz córka Greckich bogów Zeusa oraz Hery , mój tato to Grecki król o imieniu Oritel a tak że czarodziej,Który nosi przy sobie miecz dobrze ukryty ,który posiada magiczne zdolności..Ja i moje siostry jesteśmy Hybrydami pol boginie pol czarodziejki które posiadają znamienia jak każdy bog tylko ja wyjątkowo posiadam 2 ...Przeprowadziłam sie z Tatą oraz siostrami do małej wsi pod Londynem ponieważ moja mama zmarła w niewyjaśniony sposób i tato chciał uchronić nas od złego ...Było to bardziej dziwniejsze ponieważ Boga nie można zabić..Gdy sie przperowadzilismy poznałam Inspektora Lestrada przyjaciela taty który znalazl nam dom i bardzo pomógł by nikt sie nie Dowiedział Zostala również wtajemniczona Eudoria Holmes mama Enoli oraz Edit,Sara oraz William a tak że Betsie.. jej najlepsza przyjaciółka Było mi bardzo przykro okłamywać Enole ponieważ była dla mnie jak siostra lecz dla jej bezpieczeństwa ukrywalam to ...Jako czarodziejka posiadam swój magiczny znak Czyli Feniksa ...Kocham śpiewać uwielbiam tworzyć nowe kompozycie zazwyczaj śpiewam w nocy kiedy juz wszyscy śpią to mnie uspokaja i odpręża.Umiem grac na gitarze klasycznej oraz na fortepianie ...Uwielbiam marzyć w nocy przy gwiazdach moja największą zdolnością oprócz mocy jaka posiadaja bogowie oraz czarodziejki jest jedyna ,,moja" umiem ,,łapac" promienie słoneczne oraz księżycowe które mogę zamienić na rzecz która potrzebuje np w naszyjnik,lek itp...Nie lubie wody zwłaszcza jak mam naszyjnik dzięki niemu posiadam moc czarodziejki ponieważ gdy go zmocze traci swoją moc na 48h i nie mogę sie bronić zostaje mi tylko boska moc której nie mogę używac w sumie jak czarodziejskiej ale mam jeszcze jedna walka wręcz lecz muszę sie starać by nie używać pełnej siły ponieważ siła boska jest potężna jestem tak samo odporna na wszelkie bronie oraz nieśmiertelna ,tak tez myślałam dopóki nie dowiedziałam sie ze można zabić Boga.Umiem czytać z gwiazd przeszłości oraz przyszłości wiem do kogo należy gwiazda na niebie ...Znam wszystkie języki świata umiem zmieniać głos przy spiewaniu ...Lecz należę do osób które często sie spóźniaja oraz jestem bardzo rozczepanych ...Moje ulubione dania to wszystkiego rodzaju sałatki ...Moje ulubione owoce to ananansy,kokosy,limonki,granaty ,pomarancze...Zazwyczaj pije tylko wodę staram sie zawsze być w ruchu czy bieganie rano czy inny sport ...Ubieram sie inaczej niż panie nie nosze sukni lubie nosic spodnie lekkie sukienki topy szorty  nie obchodza mnie zdania innych ludzi  i tak zawsze sie nie dogodzi innym a każdy ma przeżyć swoje życie raz bo życie ma sie tylko jedno...Jestem zakochana w bracie Enoli chociaż nie chce go mieszać w swoje życie by go chronic..

Miłość z Tajemnicami Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz