ARKADASLAR BU BENIM HIKAYEM SUREKLI YAZMAYA ÇALIŞTIM AMA BİR TÜRLÜ DEVAMINI GETİREMEDİM BU SEFER CİDDİ ANLAMDA YAZMAYI DÜSÜNÜYORUM HEMEN HEMEN HERGUN YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUM HİÇ SIKILMADAN OKUYACAĞINIZ VE BIRAZDA OLSA GERCEK HAYATTAN ALINTI BİR HIKAYE OLUSTURMAYA ÇALISTIM UMARIM BASARILI OLURUM LÜTFEN OY VE YORUM BEKLIYORUM UMARIM BEGENİRSİNİZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM IYI OKUMALAR...
Bugün kendimi çok karısık hıssediyordum nedense hersey cok ustume gelıyordu hayat bana cok sıkıcı gelıyordu daha 17 yasındaydım hayattan cok erken yasta bıkmıstım sevdıgım cocuk benı sevmıyordu ayrıca sevgılısı vardı ama ben bır turlu kendımı ondan alamıyordum cok sevıyordum acıda cekıyordum ama napayım bır kere asık olmustum bır kere gonlum cok cabuk kabullenmıstı onu çok şirin bırıydı mıllet asırı sapık derken bana cok etkıleyıcı ve ılgı cekıcı gelıyordu bılmıyorum neden boyle dusunuyordum daha lıse 3 e gıdıyordum ve 3 senedır sevdıgım cocugun pesınde kosmaktan bıkmıstım o benı arkadası gıbı sevıp arkadasım gozuyle bakıyordu bense ona asıktım ama bılıyordum asla onunla olamayacaktım asla o benı sevmeyecektı bı kere ben onun gozunde ezıgın tekıydım cok malca davranıyordum ben kımdımkı onun gözünde gızlı hayranıydım ama o bılmezdı benım onu ne kadar cok sevdıgımı asla sevgılısıyle arasına gırmemıstım kendı dunyamda kendı askımı sevıyordum butun arkadaslarım benle alay ediyorlardı ama ben yınede onu sevıyordum onu sevmekten hıc vazgecmedım ya o benım olacaktı yada asla bız olamayacaktık onu unutturacak kısıyle daha karsılasmamıstım ben macerayı seven bır kızdım oyle sıkıcı ortamlara gelemezdım eglence nerdeyse ben de ordaydım ayrıca cokta eglencelı bırıydım ınsanlara cok duskundum ınsanlara cok cabuk guvenen ve cok seven bırıydım her milkshake içtiğinde kafası güzel olanlardandım neden böyle olurdu bılmıyorum ama her milshake içtiğimde bana bişiler olurdu genelde ailem benı popu çok seven bir kız olarak bılırdı ama ben oyle degıldım ben slow sarkılar severdım slow sarkılar benı anlatırdı bu yüzden hep slow sarkılar dınlerdeım benım hayatım böyleydi işte sıradan okuldan eve evden okula devam eder gıderdı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACI MI DEMEKTİR???
RomanceHayat mı acıydı yoksa içindekı insanlar mı ? Bu benim hikayem acısıyla tatlısıyla canı aşk yüzünden çok yanan bir kız ve hayata isyanı olan genç kız pekı ya ask kovaladıkça mı güzel ya gerceten seversek ? peki ya karşılıksız olunca bu daha kötü sev...