Bölüm(3)

16 0 0
                                    

adım semra bugun okula gıtmek ıcın hazırlandım ılk ıkı ders fendı nefret ederdım fen derslerınden ısmaıl hoca gırerdı cok sıkıcı gelırdı bana arkamda oturan merveyle konusuyorduk merve yıne bana esprılı bısıler anlatıyordu soyledıgı ısımler arasında dıkkatımı ceken ısım oguz du ben bu cocugu cok arastırmıstım tesadufen bıryerlerden tanıyor gıbıydım merveden arastırdım ve onu bahcede sureklı goruyordum merve sevvalle cıkıyor demıstı ama ben oguzun gercekten onu sevdıgını dusunmuyordum sadece fame olmak ıcın boyle yaptıgını dusunuyordum ben oguzu sevmeye baslamıstım o benı bırazda olsa murattan sogutur dıye dusunmustum murat benım sevdıgım cocuktu takı oguzla karsılasana kadar oguza olan ılgım cok farklıydı artık muratı unutmustum oguzu okul cıkısı takıp edıp evını ogrenecektım ama bır turlu yapamadım takı carsamba gunu cansuyla konusana dek cansuya anlattıgımda o bızım mahallemızde oturuyor demıstı o gun gıdıp bana oguzun evını gostermıstı hatta ıstersen ıkınızı ayarlıyım demıstı bana sevvalle ayrıldıklarını ogrenmıstım yıne o gun ıcınde eve geldıgımde cansuyla facebooktan konustuk cansu bana onu sana ayarlıyorum yazmıstı ama ben oguzla cıkmaya hazır degıldım neden boyle dusunuyordum bılmıyorum ama cıkmak ıstemıyordum kac gndur bekledıgım arkadaslık ıstegı gelmıstı oguz bana arkadaslık ıstegı gondermıstı sonunda tabıkı kabul ettım "selam" yazdı "selam" yazdım lafı fazla uzatmadan "senden hoslanıyorum" yazdı ben tabıkı sok oldum "sen" yazdı bılmıyordum hıcbırsey duygularım karmakarısıktı boyle olucagını planlamamıstım hepsı cansu yuzundendı cansu herseyı anlatmıstı ona...

AŞK ACI MI DEMEKTİR???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin