when i met you

16 4 0
                                    

Lili's pov

Tuut tuut tuut!!
Ugh, dat stomme geluid ook altijd, ik wil me omdraaien als mijn kleine zusje huilend binnen komt.
"Hey, mia wat is er mis?" Vraag ik haar zachtjes
"I i ik wihihil niet da a at je wheheg gaaaaat!!" Huilt ze "hey, het is oke ik kom heus nog wel eens lang hoor, en ik zal mama vragen of je in de vakantie een keertje mag blijven slapen oke?" Zeg ik haar."oke"snikt ze, dan ga ik gauw aankleden en mijn laatste spullen pakken want mijn ouders willen gaan.
We gaan namelijk naar mijn nieuwe huis, ik ga op mezelf wonen,YAY! Ik heb er super ve zin in

Een paar uurtjes later

YES, we zijn er eindelijk!" Roep ik blij.
Ik kijk naar het appartement en het ziet er zo cool uit het is bijna een huis, en ik hoef het niet eens te delen gewoon helemaal van mij, yes.
Ik help met uitpakken en we brengen alles naar binnen dan komt ook mijn vader aan, hij zou met een aanhanger komen waar al mijn meubels op zouden zitten, blij kijk ik naar de auto vol spullen en breng alles met behulp van mijn broer en vader naar binnen.

Na drie uur hard werken

Ik zeg iedereen gedag en zwaai als de auto's weg rijden.
Ik loop naar binnen en kijk op mijn telefoon om te zien hoe laat het is. Al zes uur ik kan maar beter gaan koken, o wacht geen boodschappen, nou ja dan bestel ik wel wat ik doe morgen wel boodschappen.
Ik besluit toch om gewoon even frietjes te gaan halen dus kijk ik waar de dichtstbijzijnde frietzaak is en wandel er naar toe.

Sven's pov

Ik ben maar even gaan wandelen ik kon het daarbinnen niet meer aan.
Mijn huisgenoten waren aan het drinken en roken ik doe normaal gesproken mee maar nu niet ik weet het niet maar iets in mij zei dat het een goed idee was om te stoppen, terwijl ik dat denk loop ik tegen iemand op"KIJK UIT WAAR JE LOOP MAN!" schreeuw ik, ik wilde bijna gaan lachen want de persoon ligt op de grond maar dan zie ik dat het een meisje is ze ligt en beweegt niet ik probeer haar wakker te maken maar het lukt niet, ik schrik me kapot ik zal haar toch niet pijn hebben gedaan he, shit dit is niet goed.
Shit shit shit.
Ik probeer haar nog een keer wakker te schudden zonder resultaat
Dus bel ik 112, ze komen heel snel en nemen haar mee ik ga ook mee
Ze vragen me of ik haar ken en hoe ze heet maar ik moet steeds zeggen dat ik het niet weet.
Na een aantal uur vertelt de dokter me dat er niks aan de hand is en dat het meisje gewoon is flauwgevallen en dat ze zo wel weer bij zal komen.
Dat is zo ze word wakker gilt en probeert weg te rennen dat lukt aardig maar ik house haar tegen.

Heel erg bedankt dat jullie dit eerste deel hebben gelezen, ik ga erg mijn best doen maar ik vind dit persoonlijk niet echt heel leuk
Doeii

You+Me= 4everWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu